Ysabella Diazz gelukkig is het kind al content met een warme fles melk en zijn autootjes zodat ik minimaal 10 minuten onder de douche kan staan en daarna (wat een luxe) nog rustig om kan kleden ook. π
Diazz Schuurpapier Ben je aan het afkicken van de wijn Γ©n Diazz?! Zeg maar eerlijk, ja hΓ©! Ja ja ja! Morgen bellen? Vul ik de spraakwaterval alvast aan π ππ
Schuurpapier Diazz Ja morgennnn! Neem ik ff extra medicatie π€£ En van jou wil ik nooit afkicken ja! β€
Schuurpapier Tantetil Hahaha de enige met wie ik lang bel, is met @Diazz, want verder heb ik niks met bellen π€£ Maar die 1 min is omdat het niet langer kan op insta, die spraakberichten ππ
Tantetil Schuurpapier jaja volgens mij had je het zo ingesteld bij mij. 1 min en dan afkappen die handel π€£.
Huggybird [verwijderd] ik hoop het ook, nieuwe ervaringen opdoen, nieuwe mensen leren kennen en Daar bij nog veel leren over brandveiligheid ookπ ik gun het haar zo.
Tantetil Ik heb vandaag zo een leuke werkdag gehad. Ik heb besloten om echt elke maand een keer te flexen daar. De locatie in Amsterdam is veel kleiner dan die in den haag. Er zitten veel collega's waar ik vroeger mee gewerkt heb, zo gezellig. Hele andere sfeer dan in den haag.
[verwijderd] Vriend: βRobbie, tu veux une banane?β (Wil je een banaan?) Robbie: βOuiβ direct kijkt vriend me aan, ik laat een theedoek uit mβn handen vallen: GAF HIJ NOU ANTWOORD!?!?!?!???π€―π±π± ππππππ
Lovely83 Er is plek voor onze zoon op de ict werkplek/dagbesteding waar hij erg graag heen wilde! π₯³
Lovely83 [verwijderd] 12 maart hebben we intake, gelukkig nog de tijd om de indicatie rond te krijgen. Daarna kan hij direct beginnen.