Marshmallow Pimpelmeesje ja voor niets lopen stressen er was iets veranderd qua moment dat ze gingen. Heb hem 's middags thuis gehouden, hij was doodmoe en ik ook hahaha. Had geen zin om heen en weer te moeten lopen nog 2x.
[verwijderd] Gisteren geopereerd. Cystes en eierstok eruit, gelukkig geheel laparoscopisch dus was ook gisteren alweer thuis. Nu herstellen en hopelijk nooit meer pijn.
Cactusje [verwijderd] Fijn dat het goed gegaan is en je al snel weer naar huis mocht. Ik wens je een voorspoedig herstel.
Pimpelmeesje Toch6 aah lief π Ik ken een paar stellen die parttime niet samen wonen en ze lijken allemaal bovengemiddeld happy mert hun huwelijk π€
Toch6 Pimpelmeesje het bevalt mij meestal ook erg goed ππ al vind ik samen zijn ook heerlijk. Maar als dat te lang duurt heb ik te weinig me-time. Sinds ik aan de wal zit weet ik ook dat daar mijn irritatiepunt lag, neem ik bewuster die momenten in bijv vakanties en hebben we minder ruzie omdat ik meer kan hebben. Man wil graag dat ik weer fulltime aan boord kom als de kinderen oud genoeg zijn maar dat zie ik nu echt nog niet zittenπ³ gelukkig duurt dat nu weer een paar jaar langer ππ
Manque Na mijn klacht dan ook een blij bericht: de buggy voor onze zoon komt volgende week binnen bij Medipoint! π₯³ Dan nog wachten op de levering, maar goed... hij is in zicht! En dan te bedenken dat we vorig jaar juni gestart zijn met de aanvraag...
Pimpelmeesje Manque w00h00! Medipoint vind ik echt het toppunt van wat er mis is met Nederlandse zorgleveranciers π maar wel fijn als het dan eΓndelijk zo ver is! Hoop zo dat het ook gaat werken π
iMoeder Manque Jeetje wat een tempo zeg. Wel fijn dat die er eindelijk bijna is! @[verwijderd] Heel veel succes met je herstel en ik hoop inderdaad dat je er dan geen last meer van hebt.
Pimpelmeesje Ik voel me vandaag echt 100 keer beter dan afgelopen weken! Heb ook gelijk bergen werk verzet (administratief, niet fysiek) en weer een beetje zin in het leven! π