Cha cha cha, doe een stapje naar voren en doe een stapje terug. πΆ Links rechts zijsluit, (als manzijnde dan, π grappig dat ik het nog als man in mijn hoofd heb zitten.) Links rechts zijsluit, links rechts draaisluit en zo kan je nog wel even doorgaan. Alleen is dit een quickstep en geen chachacha. π
Wat ik wil zeggen is dat ik mijn draaisluit heb gevonden. Ik lijk een keerpunt in mijn herstel gevonden te hebben, wat inhoud dat ik nu kan gaan opbouwen in mijn herstel.
Stapje voor stapje, niet meer alleen iedere dag naar voren en achteren en eigenlijk niet veel verder lijken te komen. Ik mag en kan weer draaien en ik begin weer een glimp van mijzelf terug te zien en voelen. De ik die ik het afgelopen jaar eigenlijk niet heb gezien en wat ben ik blij! Ja ik doe het rustig aan ga mijn best doen iig. en ik zal niet gelijk Goudster gaan dansen, maar langzaam opbouwen.
Maar wat heerlijk om weer te kunnen draaien, kan niet wachten om tzt ook weer eens echt te kunnen dansenπ ! (Want bovenstaande is natuurlijk spreekwoordelijk.)