Schuurpapier Louelle81 Kipsate [verwijderd] [verwijderd] [verwijderd] Honkeytonk Liekje81
Wat een lieve reacties allemaal, dat doet mij ontzettend goed! En wat een heftige situaties hebben jullie mee moeten gemaakt. Vreselijk. Knap hoe jullie daar stuk voor stuk een weg in hebben gevonden. Soms is de situatie naderhand gewoon wat het is en moet je niet alles perfect willen doen omdat dat nou eenmaal de standaard lijkt te zijn. Super mamaโs zijn jullie!โค๏ธ
Ik probeer even in het algemeen te reageren met hier en daar een tag.
Schuurpapier overdag kan ik N makkelijk bij mijn moeder laten, ik denk dat daar ook niet mijn knel punt zit, de kanttekening is wel dat het niet iemand anders moet zijn die oppast...
Ik zit telkens in strijd met mijzelf, want ik neem het mijzelf kwalijk dat ik niet gelijk van hem hield, alsof ik die keuze toen gemaakt hebt, althans zo voelt het. En daarom wil ik denk ik niet de keuze voor hem maken om uit logeren te gaan. Terwijl als hij zou vragen of hij bij iemand mag logeren zou ik het geen probleem vinden, dan maakt hij die keuze.
Een paar maanden geleden ben ik nog zowat uit mijn slof geschoten tegenover mijn moeder omdat ze N heel graag ( in mijn ogen persee) te logeren wilt hebben. Met de mededeling dat dat maar snel moest gebeuren omdat wij ( mijn man en ik) vast ook tijd alleen met de baby wilde doorbrengen. Nou nee! De baby is geen โin de plaats vanโ kind.
Wij gaan maandag met familie op vakantie, mijn moeder wilde N op de kamer van haar en haar man. Uh nee, dat kan ik niet en mijn man ziet dat dus ook niet zitten, we hebben het nooit over het waarom, maar ik denk dat wij er de zelfde gevoelens bij hebben.
[verwijderd] het is alsof je mijn gevoelens en gedachtes hier zo neerzet over mij, het is zo herkenbaar. Het rare was dat tijdens de zwangerschap ik heel erg opzag tegen de bevalling buiten dat het een groot kind was en het niet ging passen (bleek ook achteraf) dacht ik ook nog eens โ straks geef ik hem aan de wereld en vind en moet iedereen wat van hem.โ Het benauwde mij zo.
Honkeytonk Liekje81 misschien is dit ook niet het moment om het maar gewoon te gaan doen en eerlijk gezegd mis ik het ook niet om samen een weekend of nachtje weg te gaan. Ik probeer er savonds gewoon wat gezelligs van te maken met hapjes enzo of inderdaad uit eten te gaan.