Rietjesbeker Ik heb de kerstkaarten weer geschreven (nou ja, bijna alles), zometeen de boel op de post doen.
[verwijderd] [verwijderd] ik kan het knopje voor mijn aanwezigheidsmail niet vinden. Ik laat het mijn man vanavond maar instellen. (wat precies de reden is waarom ik het niet kan vinden, want hij doet dat altijd voor mij - lang leve de emancipatie π€).
[verwijderd] Rotverslag voor opleiding klaar en ingeleverd, laatste werkdingen weggewerkt, hele boekhouding voor 2019 al op orde en dat betekent dat ik nu twee weken vakantie heb π₯³!!
Pietje1987 [verwijderd] Ooo dat lijkt mij wel wat! Ben niet per se van sauna en wil geen andere mensen naakt zien π
[verwijderd] Bedankt voor de reminder betreft de afwezigheidsmail @[verwijderd]. Die moet ik nog even instellen. Maar verder.. VAKANTIEEππ
[verwijderd] Pietje1987 haha snap ik! Ik vind privΓ© ook echt zoveel fijner. Er zijn verschillende van deze privΓ© wellness plekken in het land. Kun je gewoon voor een aantal uur boeken π. Overnachtingen kunnen vaak ook wel.
[verwijderd] Kipsate heerlijk! Die ken ik niet, ik ga eens googelen want ik ben wel benieuwd naar jullie favoriet.
[verwijderd] Ysabella haha zeker! Dit is bij Moments vlakbij Nijmegen https://www.momentsbeauty.nl/malden/#faciliteiten
Ysabella [verwijderd] ik wil heel graag boeken het enige ding is dat wij nog nooit een nachtje alleen weg zijn geweest sinds wij N. hebben. π
Tantetil Ysabella dat zou ik dan meteen maar eens gaan doen. Weet alleen niet of de sauna nu kan met de baby on board.
Pietje1987 Ysabella zou ik maar lekker nu doen dan π (zegt degene die daar heel veel moeite mee heeftπ). Maar straks met de baby komt het er zeker een tijdje niet van!
Kipsate Ysabella dan moet je het helemaal doen! Je lieve moeder wil vast dolgraag een nachtje op haar kleinzoon passen toch.
[verwijderd] Ysabella lastig is dat dan hè, maar ik zou het zeker doen als ik jou was! En je kunt het ook voor een paar uur huren hè. Heb ik ook gedaan. Ben je er toch even lekker samen uit. Maar inderdaad wel even kijken of dat wel kan met je zwangerschap.