Hooyo-shimbir [verwijderd] dat is hier ook altijd zo, een paar dagen (weken π©π) extreme driftbuien en drama om daarna een (kleine) sprong op taalgebied te maken.
[verwijderd] Tantetil Ik vind jou echt knap, mede door je enorm mooie glimlach. Het valt me elke keer weer op.
Tantetil [verwijderd] Ah wat lief, ik vind dit eerlijk gezegd geen mooie foto van mezelf....maar ik was zo blij om dit mopje vast te kunnen houden dat ik de foto toch wilde delen.
Ysabella Tantetil het is juist wel een mooie foto! Ik vraag mij nu af of jij βfamilieβ van mij bent, je lijkt ontzettend op de moeder van mijn nicht. π¬π
Madeliefje06 Tantetil Wat een leuke foto. Knappe vrouw en knap kind! π Ik had trouwens weggerend na de foto mΓ©t kleine L. Kom mij maar nooit tegen @Kipsate π
Tantetil Madeliefje06 hahaha ahh ze is zo lief in het echt en veel kleiner. Denk dat ze wel een beetje schrok van die reuzevrouw met der blije bakkes π€£
Kipsate Madeliefje06 @Schuurpapier waarschijnlijk laten jullie haar snel weer los als ze haar luchtalarm af laat gaan hoor πβ€
Rietjesbeker Ik heb net samen met mijn zwager een disney+ abonnement afgesloten (onze resp. partners mochten nog net 'oke' zeggen)
Tantetil Kipsate π was niet de bedoeling om te vissen naar complimenten hoor. Toen ik daar binnenkwam en die echte zwarte pieten zag dacht ik wel he shit, maar gelukkig was er ook een roetveeg piet.
Kipsate Tantetil Ja heel jammer helemaal omdat er vooraf was aangekondigd dat er in Almere roetveeg pieten zouden zijn. Bij de intocht helaas ook wat volledig zwarte pieten.
Schuurpapier @Tantetil Ohhh ik was weggerend met L. π₯° En sluit me aan bij de andere dames: je bent een prachtige vrouw! Heel sprekend gezicht, mooie ogen, mooie lach, warme uitstraling! Zo, nu klaar met m'n complimenten hoor π
Schuurpapier Kipsate Haha net als bij die van @Diazz π Ze is zooo schattig om te zien, maar daar zit momenteel een keeltje op π
[verwijderd] Tantetil Je lijkt me echt zo een leuk en positief mens hΓ¨! Edit: mijn blij bericht: zoon ligt weer lekker in z'n eigen bedje. Ik moest wel z'n knuffeltje terug inleveren π€£.