iMoeder Tantetil Hahaha, ik heb van mijn mama geleerd. Dat als twee mensen van elkaar houden, dan is dat niet vies. đ¤Ŗ
Honkeytonk Lovely83 gelukkig (nou ja, gelukkig is niet het goeie woord). Rustig aan het, voor zover het kan đ
Tantetil [verwijderd] ik bedoelde meer omdat je laatst vertelde dat hij zo druk was deze weken. En hij had het toch ook een beetje moeilijk op zijn opvang?
[verwijderd] Liekje81 ja heerlijk! Voor het eerst in 34 jaar dat ik een sport ook daadwerkelijk leuk vind đ
Kipsate [verwijderd] boksen, of in mijn geval kickboksen, is ook de enige sport welke ik echt leuk vindt. đĒđģ
[verwijderd] Kipsate Idem hier! Heb jaren taekwondo gedaan, ook erg leuk. Vechtsport is de enige sport waar ik graag moe voor word.
Liekje81 Kickboksen vind ik ook zo leuk. Tijdje gedaan. Maar vriend werkt 's nachts doordeweeks en kan dus geen lessen volgen dan.
[verwijderd] Liekje81 zit er niks in je buurt met andere tijden? Ik heb nu tijdelijk een pt en plan zelf mijn tijd dus in, maar bij ons is er ook een les op donderdagochtend naast alle avondlessen.
[verwijderd] Tantetil aaah zo. Ik dacht dat je refereerde aan het premature. Naja na alle feestdagen zal het vast beter gaan đ
Liekje81 [verwijderd] Ik werk 30 uur, dus dat is een beetje moeilijk. Maar ik kan even kijken voor het weekend.
[verwijderd] Liekje81 ah ja natuurlijk! Dat wordt lastiger. Hopelijk zit er inderdaad iets in het weekend bij voor je!