Pimpelmeesje [verwijderd] ik vind dat ook fijn, eerder was weekenddag lang lummelen in bed, maar afgelopen weken ben ik (iets minder vroeg dan jij wel haha) samen met een vriend met de honden gaan wandelen in het bos zondagochtend. Daarna even koffie drinken en als ik thuis kom heb ik nog de hele middag en avond π
[verwijderd] Pimpelmeesje heerlijk. Wij zijn vanochtend ook met zijn 4-en het bos in gegaan met de honden om een survivalrun parcours te lopen. Lekker die vrieskou met een zonnetje. Nu de hele middag en avond nog voor ons π.
Sevenof9 Ik weet even niet waar deze hoort, maar ik vind dit zo schattig! Ik heb het lootje van onze oudste getrokken voor Sinterklaas en ze heeft bovenaan haar verlanglijstje staan: 'een foto van de familie'. Familie is zo belangrijk voor haar, ik vind het echt heel aandoenlijk dat een kind van 14 dat vraagt.
[verwijderd] Gisteren sinterklaas met de ex gevierd en het ging zowaar allemaal eens goed. Meiden hebben de game gekregen die ze wilden, een rosegouden ps4 controller, en beide ook nog een Funko Pop (Hedwig en Dobby) gekregen. Uit eten geweest met z'n 4en en zowaar een drama-vrije middag gehad.
Miek89 Oudste heeft een margedag vandaag. De kinderen werden pas om half 9 wakker, dus heerlijk lang kunnen slapen
Dahlia Tantetil πππ gefeliciteerd! (Biecht, ik ben 9-11 jarig geweest en hier niet vermeld. Toen iemand de dag erna jarig was en van iedereen felicitaties kreeg dacht ik kak, dat had ik ook wel gewild π€ͺ) Ik hoop dat je je heel jarig voelt!
[verwijderd] Tantetil Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van! Dahlia Dat is nog niet eens zo heel lang geleden, dus alsnog gefeliciteerd met jouw verjaardag! π
Tantetil Dahlia hahaha nog gefeliciteerd!! Op mijn werk hou ik het altijd liever stil hoor, heb geen zin om honderd collegas te kussen en te vertellen hoe jarig ik mij voel.