Tantetil Mijn verjaardagscadeautje na lang twijfelen besteld π. Mag man het voor de vorm op mijn verjaardag geven.
Tantetil Chanel chance eau tendre. Ik wilde eerst een ketting met vingerafdrukken van de kinderen, maar dat doe ik maar voor kerst.
[verwijderd] Ik: Robbie klaar? R: * kijkt me aan* Kaaaaaarrr! Ik: oh? Echt? Robbie klaar? π R: *kijkt me nog steeds aan en knikt * Kaar kaar! .. wow! Dat was zoveel interactie , can't handle it! π³ππβ€
[verwijderd] Dochter is weer goed gekeurd in het ziekenhuis en volgt nu niet meer (al heel lang niet meer, maar nu officieel) de prematuur curve maar de op termijn geboren baby curve. π
Vulpen [verwijderd] Top! En hoe gaat het met de tanden? Moest nog aan je denken toen de onze een avond lang aan het krijsen was en we gisteren de omtrekken van boventanden meenden te zien in haar mond..
[verwijderd] Vulpen oeh kijk, nou hopelijk komen ze snel door en slapen jullie ook weer fijn. Het wisselt hier erg, paar nachten flink last en dan weer tijdje niet en zo gaat het door. Vanacht mocht ik weer doorslapen gelukkig. π
[verwijderd] Een midweek Texel geboekt voor half maart. Nog net voor de verhuizing en voor de baby komt, nog even met z'n drieΓ«n weg. Kregen bij het afrekenen ineens ook nog 20% jonge gezinnen korting. Zit voor 300 euro een midweek in een nieuw chalet. π Helemaal top!
Tantetil Ansji ja heerlijk he! Ik zat te twijfelen om weer la vie est belle te nemen, maar op het laatste moment toch deze.
Ansji Ik ga morgen met mijn man 2 dagen naar Scheveningen. Zo zin in! Lang geleden dat we samen een nachtje in een hotel hebben doorgebracht. π
Ansji Tantetil Dan houden wij van dezelfde geuren, want die had ik voor de change. π Je hebt niet toevallig ook ooit miracle van LancΓ΄me gehad? En thanks. π
Tantetil Ansji Ja natuurlijk. Miracle en ook miracle so magic, maar die hadden ze heel kort. Verder vind ik alien ook heel lekker, die heb ik eigenlijk ook altijd voor de winter. Ik ben echt gek op luchtjes. Maar ook wasverzachter en van die geurdingen in huis. Heerlijk! Ik zit altijd overal aan te ruiken.
Ansji Tantetil Hahaha, zo erg heb ik het niet maar So magic vond ik ook zo lekker! Veel plezier met je nieuwe geurtje. π