Robije Daarom hebben wij een achterdeursluiting op de voordeur. Nadeel is wel dat iedereen in en uit kan lopen.
[verwijderd] Robije bij ons kan je door het hondenluik naar binnen kruipen. Nadeel voor inbrekers is dat je zodra je je hoofd naar binnen steekt er twee grote honden op je af komen gerend 😜. Nadeel voor mij is dat mijn hoofd direct afgelebberd wordt met hondenkwijl zodra ik mijn hoofd door het luik steek 😬.
[verwijderd] Zoon heeft vandaag een studie dag en ik een extra dagje vrij,zouden naar de efteling gaan maar met dit vieze weer ga ik daar niet aan beginnen. Dus we gaan straks naar de bioscoop,lekker lunchen en mini glow in the dark golf spelen. Date day😍😍
Robije [verwijderd] 🤣🤣🤣. Ik zie het helemaal voor me. Liekje81 dat heb je wel verdient! Geniet er van
Liekje81 Ik ga donderdag lekker met mezelf naar de sauna! Even relaxen, tijd voor mezelf zonder weer op mn telefoon of voor de tv te hangen. Niet hoeven praten de hele dag. Heerlijk!!
Marshmallow Liekje81 ik ga donderdagochtend naar Yrseke (vanuit bergen op zoom). Ook een hele dag niet praten en alleen per telefoon of SMS te bereiken. Heerlijk!
Tantetil Sevenof9 was dat die keer toen ik als een zuinige krentekakker zei dat je maar een hete douche moest nemen....was je toch stiekem naar de sauna gegaan? Hahaha
Liekje81 Marshmallow geniet ervan! Ik ga naar Elysium. Ik ben nog nooit alleen naar de sauna geweest. Ben benieuwd!
Ansji Liekje81 Ik ga regelmatig alleen, lekker ontspannen, een boek lezen en vooral niet verplicht socializen. Elysium is een leuke sauna, groot ook. Ik kwam daar nog al eens toen ik nog in die regio woonde.
Liekje81 Ansji vooral dat niet verpmicht socialien inderdaad. Ik ben alleen bang dat ik verdwaal in de sauna 😂🙈
Sevenof9 Tantetil ja hahaha😂 ik heb wel braaf eerst een hete douche genomen en 1,5 uur gewandeld en toen wilde ik nog meer ontspanning. Was het geld waard hoor 😉
Rietjesbeker Dochter (en wij) hebben de hele nacht geslapen na 3 gebroken nachten! Ik voel me niet meer alsof ik door een wolk watten loop!