[verwijderd] Robbie had zich pijn gedaan (niet blij bericht π ) maar kwam meteen naar me toe , draaide zijn hoofd met de pijnlijke plek richting mij en wou duidelijk een kus en een knuffel π
Marshmallow Niet echt een blij bericht, maar goed wel mooi. Mijn mams woont vandaag al 44 jaar in Nederland, wat een tijd is dat toch!
[verwijderd] Vandaag de lunch voor mijn 40e verjaardag gereserveerd π₯³ Lekker met het gezin, familie en beste vrienden een middagje uit. Zo'n zin in!
Tantetil Kipsate met je vader? Wat leuk zeg! Ik was vandaag in tuincentrum in almere buiten, keek nog of je er ook was.
[verwijderd] Robbie heeft een goede dag: au revoir naan (banaan) sitte (zitten) doen en Mammam doen (ik twijfel over deze..) kaar! (Klaar) aai aai (zei hij terwijl hij zichzelf aaide π ) aan / op / ja (ik twijfel ook over deze woordjes maar het leek er wel echt op) nijntjie (nijntje) en hij zingt het alfabet liedje π
Blue Vandaag bij de kringloop 2 schilderij lijsten gescoord, een boek en een boekenplank. En ik kocht stiekem ook een chocoladeletter, die ik nu zit op te vreten op de bank.
Marshmallow Bij de onderburen is ergens vorige week een baby geboren. Ik hoorde net zo'n lief, zacht mini baby huiltje. Mijn blije gedachte 'blij dat ik niet meer zo'n mini baby heb, maar een dreumes van bijna 16 maanden'. ππ
[verwijderd] Ik ben mijn kledingkast op aan het ruimen en het is een aaneenschakeling van 'Ik was vergeten dat ik die ook nog had!'. Is net gratis shoppen zo.
Louelle81 Ik zit na hele lange tijd alleen te lunchen heel burgerlijk bij de Hema. Heel even, gewoon heel even niemand om mij heen om te verzorgen.
Femkes Mijn middelste heeft al meer dan een jaar zwemles en zit nog steeds maar in badje 2 ( van de 4) en zowel hij als wij raken aardig gedemotiveerd. Twee weken geleden gaf de juf aan dat ze hem naar een ander groepje willen doen met minder kinderen. Hij mag per volgende week over en we hoeven voorlopig niet te betalen omdat ze vinden dat ze hun werk niet goed hebben gedaan!
Hooyo-shimbir Dochter heeft haar aangepaste electrische fiets gekregen! En we hebben gewoon al 29 km gefietst zonder pijn of spier problemen π₯° ik ben zo enorm blij voor haar. En ook haar nieuwe rolstoel βΊοΈ
[verwijderd] Hooyo-shimbir wat fantastisch! Heel veel plezier van de fiets! En wat een mooie rolstoel π