Vulpen [verwijderd] Neeee superleuk juist om te lezen! En ben heel blij voor je dat er vooruitgang is. Maar wat mij betreft houdt iedereen hier de taalontwikkeling van z'n kind integraal bij.
Vulpen Ik was bij de voorstelling 'Language' van Vanja Rukavina en het was echt heel leuk! Iedereen die van taal houdt en/of het verbindingstopic interessant vond, ga ook! En nu wil ik andere talen leren. Turks, Italiaans, Zweeds, nog zo veel te doen...
Cactusje @[verwijderd] net als wat de andere zeggen, het is hartstikke leuk om jouw updates over Robbie te lezen. We weten allemaal dat er zorgen zijn rondom zijn ontwikkeling en dat maakt dingen zoals een nieuw woordje juist zo leuk om te lezen.
[verwijderd] We hebben reactie gehad op ons bod; ze hebben een tegenbod gedaan. Nog steeds te hoog, dus gisterenavond hebben wij weer een nieuw bod gedaan.
[verwijderd] [verwijderd] ooh, wat een heerlijk herkenbaar moment! Dat ene woordje betekent zo veel voor jullie, maar ook voor Robbie. Het betekend heel even vooruitgang ipv stilstaan. Hopelijk volgt er binnenkort weer zo een genietmoment voor jullie!
[verwijderd] [verwijderd] Het betekend heel even vooruitgang ipv stilstaan Dit is het precies! Het is geen hele stap, zelfs geen stapje, maar wel is het iets en heel even, en dat maakt me zo blij π
Hooyo-shimbir [verwijderd] dat is ergens fijn. Maar je bent natuurlijk nogsteeds op zoek naar antwoorden.
[verwijderd] Hooyo-shimbir klopt. Heel opgelucht dat er niks is gevonden. Kreeg wel de opmerking dat we terug moesten komen als ze epileptische aanvallen krijgt?? Beetje vage opmerking. Ik vermoed dat ze gewoon overprikkeld is en dat het toch de Ass is. Maar, hoe stom het ook klinkt, voor school zou het fijn zijn wanneer er een concrete diagnose ligt. Nu verwijzen ze naar revalidatie maar ik zie daar het nut niet zo van in. En dat ligt praktisch ook wat lastig omdat dat niet bij ons in de stad is.
[verwijderd] Mijn man is gisterenavond weer thuis gekomen na een weekje buitenland. Ik vind het fijn om alleen te zijn, maar samen zijn is ook fijn π.
[verwijderd] Robbie komt naar me toe met een kip (speeltje) in zijn hand ik zeg. "Wat een mooie kip! Wat doet de kip?" Robbie: "tak tak tak tak!" Er was geen oogcontact maar hij reageerde ondanks wel op mijn vraag!!! whoeee π
[verwijderd] We kwamen een super mooie kapstok tegen bij de Aldi die perfect bij ons nieuwe bankje in de gang past. Voor 15 euro ππ
Lovely83 Na een week van kleine rot klusjes doen, zijn vandaag toch echt de fotoβs gemaakt van ons huis en komt deze volgende week op de markt!π₯³