Robije Toch6 Fijn dat er meteen naar gekeken wordt i.p.v. af moeten wachten. Hopelijk weet je snel meer. Lovely83 yes. Lekker vooruitzicht.
Rietjesbeker Ik heb, na weken zeggen dat ik het ging doen, eindelijk weer een afspraak gemaakt bij de kapper! Ik neem een plaatje mee, er mag best een flink stuk af
[verwijderd] Rietjesbeker Leuk, wanneer mag je er naartoe en wat gaat het worden? Helemaal niet nieuwsgierig
Rietjesbeker [verwijderd] zaterdag en ik wil graag zoiets. Edit: grmbl, net moeten afbellen, man is weg en de oppas belde af đ
Toch6 Robije volgende week verwacht ik. Uitstrijkje was een weekje, bloedprikken ook zoiets, morgen al echo
[verwijderd] Vandaag is mijn eerste cursusdag en ik heb er zin in. Het is 2.5 uur rijden en zelfs daar heb ik zin in. Muziekje aan, kopje thee en zonnetje erbij. Heerlijk đ
Hopsatee Onze kinderen gaan 2 nachtjes naar opa en oma. Niet omdat wij dat nodig vonden maar omdat beide partijen dat graag wilden. Vanavond dus met man uiteten en naar de bioscoop en morgen op stap met mijn zusje... hoewel ik na 3 weken vakantie gewend ben aan 24/7 kids om mij heen en ik dat best heerlijk vond, vind ik dit ook heerlijk!
[verwijderd] [verwijderd] En spruitjes! đĨŗ Ik vind het altijd zo heerlijk als de seizoenen veranderen en de groenten en het fruit van dat seizoen, die je al lang niet meer hebt gegeten, er weer zijn!
Robije [verwijderd] jaaa spruitjes, Mn oudste wilde die laatst al eten, zag ze maandag liggen dus heb haar meteen blij gemaakt.
[verwijderd] Lumihiutale Nee, dat had ik er echt niet van gemaakt! đ Applaus voor Cactusje! đđģ
Toch6 3 tevreden juffen gesproken. Vooral die van de oudste. Op school een superstart gemaakt. En thuis is hij ook rustig dus de afspraken van voor de vakantie kunnen blijven staan
Tantetil Robije hoe maak jij ze dan? Man en ik hebben allebei beetje jeugdtrauma dus nog nooit zelf gemaakt. Mijn moeder kookte ze en dan gewoon zo op je bord đ¤ĸ