Huggybird Huggybird het was heerlijk!! Maar een klein rondje maar wel weer in beweging! Ik heb denk ik vijf weken niet gelopen, eerst omdat we op mijn werk aan het verhuizen waren, dat heeft me lichamelijk te veel gekost, echt over mijn grenzen heen gegaan... stom! toen bijkomen met alle pijntjes en op de camping met hond en dochter terwijl mijn man ging werken. Nu heeft mijn man ook vakantie ben ik aardig van mijn pijntjes af en heb ik de rust om ook weer met mezelf bezig te zijn π heerlijk! Ik verdien dit!
iMoeder Ondanks een heeeeleee hoop kosten, kwam ik er vandaag achter dat ik, na jaren sparen, sinds kort over de 10.000 euro heen ben!! In mn eentje!! π₯³π₯³ Ik ben echt fucking trots op mezelf, wetende waar ik vandaan kom.
[verwijderd] Goed gedaan @iMoeder! Wij hebben zojuist hypotheekgesprwk gehad en we weten nu naar welke prijsklasse huizen we kunnen kijken.
Manque Vandaag zei een vriendin tegen me: "Ik spreek altijd zo graag met je af. Je gaat snel de diepte in en laat me nadenken over mezelf en over dingen waar ik normaal niet over nadenk. Een avond met jou levert altijd nieuwe inzichten op." Dat vond ik fijn om te horen, want ik ben daar vreselijk onzeker over en ben juist bang dat mensen me veel te serieus en zwaar op de hand vinden. En er zullen vast mensen zijn die dat vinden, maar het is goed om te horen dat in ieder geval mijn vrienden hun interactie met mij kunnen waarderen π
Pimpelmeesje Manque die onzekerheid vind ik wel heel herkenbaar π Maar fijn dat ze dat zo zegt ook, is leuk om elkaar af en toe vertellen wat we voor elkaar betekenen, en niet alleen complementeren op het nieuwe kapsel π
[verwijderd] Gisteren ben ik met dochter bij de metabolenarts geweest. Er komt een heel uitgebreid breed bloedonderzoek en urine-onderzoek. De verwachting is niet dat er iets uit komt maar dan kunnen we iig dingen uitsluiten. Zo fijn dat het serieus genomen wordt!
[verwijderd] Ik ben begonnen met een bookstagram (Instagram boekenaccount) challenge en ik vind het zo ontzettend leuk om te doen! Er gaat wel veel meer werk in zitten dan verwacht (heb net cakejes staan versieren voor een foto haha) maar ik vind de creatieve uitdaging superleuk en de chatgroep is ook echt gezellig π
Vulpen [verwijderd] Wat houdt het precies in? Ik heb geen instagram maar probeer me er een voorstelling bij te maken π
[verwijderd] Vulpen iedere dag van de maand plaats je een boekgerelateerde foto bij het thema van die dag. Je kan er ook prijzen mee winnen, maar het is vooral ook leuk om te doen. Deze heb ik gisteren geplaatst, currently reading:
Famofthree Gister met iemand afgesproken wat te drinken die mij via via had opgezocht op Facebook nadat hij me een half uurtje gezien had en ik heb blijkbaar zo'n indruk gemaakt dat hij is gaan zoeken. π Ik ging eigenlijk met het idee, Misschien een leuke kennis of vriend. Zie wel.. maar hij is echt leuk! Whaaa ben helemaal een beetje van slag en t is geen Creep want het is een bekende van heel veel vrienden van me, alleen hadden wij elkaar nog nooit ontmoet.