Robije Pimpelmeesje Ja of juist niet, mijn libido stijgt echt ontzettend met dit weer. Dat is dan het enige waar ik blij van word met dit weer đŦ
Sweetl Robije đđđđđđ Nou hij mag ver uit de buurt blijven met dit vieze plakweer zit ik daar echt echt niet op te wachten. Bah
Tantetil Robije echt?? Ik moet niet aan denken om aan zijn plaklijf te zitten hahaha. Alleen onder de douche zou nog kunnen.
iMoeder Robije Je bent niet alleen hoor. Ik heb dat ook met dit weer. Eenmaal bezig geen last van de hitte en zweten vind ik ook niet erg.
Robije Sweetl Tantetil Het zijn geen uren lange uitgebreide sessies hoor đ¤Ŗ. Gewoon even het hoognodige haha. Liever nu dan in de winter in de kou in je blote naad đŦ. [verwijderd] precies! Daarna lekker even samen douchen en fris naar bed.
Tantetil Robije gelukkig, ik dacht dat je alle standjes van de kamasutra afging. Ik maakte me al een beetje zorgen om je ivm uitdroging enzo đ¤Ŗ
Marshmallow Ysabella als dat nou ook met wespen zou werken, maar die krijgen vast een kwade dronk đŦ
Robije Tantetil nou idd. Ik snap het ook echt niet. @[verwijderd] ja yolanthe is ook te ver gegaan, sylvie Meis ook. Om dan maar niet te spreken over de kardashians en jenners
[verwijderd] Ysabella Ik vind dat heel erg bij Yolanthe. Zo was zoooo knap vroeger en ik wed dat je ze prachtig ouder was geworden. Nu is haar gezicht onherkenbaar. đ