Femkes [verwijderd] Amerika is gevonden terwijl ze op zoek waren naar India. Bewijst eigenlijk vooral dat ze niet kunnen zoeken.
[verwijderd] Femkes idd! Ze zijn de weg kwijt en vinden wat. Puur toeval Over de keren dat ze iets zochten een het ging mis horen we niet zoveel. Behalve die keer op het ijs... was dat Barentz?
Bloem Hier 4 mannen, ahum jongens, in huis die nooit iets kunnenvinden en het allemaal aan de enige vrouw in huis vragenπ€¦ββοΈ
Bloem Cactusje π€£ Kwijt is trouwens niet heel moeilijk als je je dingen overal en nergens neerlegt. En er geen vaste plek voor gebruikt.π
2littlemonkeys [verwijderd] mijn partner beaamt dit ook volledigπ€¦π»ββοΈ @[verwijderd] dit denk ik nou ook, vooral als ik te lang op Facebook blijf hangen.
Robije Pimpelmeesje Ja of juist niet, mijn libido stijgt echt ontzettend met dit weer. Dat is dan het enige waar ik blij van word met dit weer π¬
Sweetl Robije ππππππ Nou hij mag ver uit de buurt blijven met dit vieze plakweer zit ik daar echt echt niet op te wachten. Bah
Tantetil Robije echt?? Ik moet niet aan denken om aan zijn plaklijf te zitten hahaha. Alleen onder de douche zou nog kunnen.
iMoeder Robije Je bent niet alleen hoor. Ik heb dat ook met dit weer. Eenmaal bezig geen last van de hitte en zweten vind ik ook niet erg.
Robije Sweetl Tantetil Het zijn geen uren lange uitgebreide sessies hoor π€£. Gewoon even het hoognodige haha. Liever nu dan in de winter in de kou in je blote naad π¬. [verwijderd] precies! Daarna lekker even samen douchen en fris naar bed.