[verwijderd] zo voel ik me nu echt ๐ heb het regelwerk + de (online) boodschappen, spelletjes en planning voor 15 mensen op me genomen voor 5 dagen centerparcs omdat ik toch thuis was en nu wil ik het te perfect doen en heb ik constant het idee wat te vergeten. Ook wil ik voor iedereen minimaal 1 kadotje nog kopen maar ik kom in tijdnood.
2littlemonkeys Schuurpapier deze heb ik even naar mโn beste vriendinnen gestuurd en erbij gezegd dat ze dit moeten doen en anders kom ik bij ze spoken tot ze zelf sterven ๐คฃ
marb Geen RUMAG, maar ik heb echt schandalig hard gelachen om het volgende: Laat je รฉรฉn keer iets vallen, ben je direct je baan kwijt... - Jenny, verloskundige
Toch6 [verwijderd] die is goed voor morgenochtend. Niks uitslapen, om half 8 wordt er geklust. Die gast wilde om 7u al komen, op zaterdag! Die gek ๐ก gezegt dat half 8 beter is, kan ik toch รฌรจts uitslapen. Maar oke, hij denkt dan wel in 2 dag klaar te zijn en dat is ook wel prettig (zie, de acceptatie ๐)
Sevenof9 [verwijderd] haha ik zit me nu echt af te vragen wat het verschil is tussen die twee... je verandert van bekakt en arrogant en gemeen en een roddeltante naar......?