1981mama Ha ladies, Nemen jullie de telefoon op als er een geheim nummer belt? Of ben ik de enige die denkt dat ze dan maar mijn voicemail in moeten spreken? Ik ben wel nieuwsgierig maar ik heb in het verleden een stalker gehad dus ben er niet zo happig op.
Manque Ja, altijd. Ik word nogal eens gebeld door een arts of zorginstelling en die bellen (helaas) meestal afgeschermd.
Bailey07 Manque Ja precies dezelfde reden als die manque noemt. Alleen dus soms ook de klos voor bankgiroloterij en shit.
Narcisje Ik nooit nee. Mijn moeder heeft me heel lang anoniem gebeld terwijl ik geen contact wilde en ik ben nog steeds een beetje bang dat ik haar ineens weer aan de lijn heb. Als het belangrijk is wordt er toch wel een voicemail ingesproken.
[verwijderd] Ja altijd. Sommige instellingen bellen anoniem. Ik heb gelukkig geen nare ervaringen hiermee.
[verwijderd] Als ik het zie wel. Maar meestal staat mijn geluid uit en dan bel ik terug nav een gemiste oproep, dus dat is lastig.
Verw8 Ja, als ik op tijd ben (gebeurt niet vaak) dan neem ik wel op en als het iemand is waar ik geen zin in heb dan zeg ik dat en hang weer op
[verwijderd] Als ik iemand verwacht waarvan ik weet dat (de kans groot is dat) die anoniem belt neem ik op. Als ik twijfel neem ik op met "Hallo /Goede middag e.d." en verder niets, mocht het iemand zijn die ik wil spreken kan ik gewoon mijn naam zeggen en anders "Verkeerd verbonden/geen interesse e.d." Als het belangrijk is en ik om welke reden niet heb opgenomen bellen ze maar terug of spreken de voice mail in. 😉
Poppy Nee. En ook nummers die niet afgeschermd zijn en ik niet ken, neem ik niet op. Spreek maar een bericht in, dan bel ik terug. Als dat niet gebeurt weet ik dat het een verkoopbedrijf is. Essent bijvoorbeeld, belt niet meer anoniem.
[verwijderd] soms wel en soms niet. Meestal na 17.00 uur niet meer omdat het dan meestal enquetes zijn of energie bedrijven die zeuren of we willen overstappen.