Marshmallow Dit moet ik maar even herhalen tegen mezelf de komende tijd. Mijn mood is nu niet zo gezellig.
[verwijderd] Marshmallow πππͺ Al is het gevoel er nu misschien niet altijd bij jezelf, wij geloven in je!
Marshmallow Tantetil en [verwijderd] nu ik nog. Morgen gaat mijn kat naar een ander huisje (gelukkig een bekende) en ik voel helemaal niets. Ik weet dat ik het juiste doe, maar het voelt niet zo. Het voelt als falen.
[verwijderd] Marshmallow Hoe is het vandaag gegaan? Zal niet makkelijk zijn geweest, dat je nu niets voelt zegt misschien wel iets over hoeveel het je juist doet. Dat het zoveel doet dat er nu even geen ruimte is om te voelen. Knuff nog!
Marshmallow [verwijderd] ja wel goed eigenlijk. We hadden vanmiddag ook een goede afleiding. Het is nu wel raar hoor. Ik zit tv te kijken zonder een kat naast me π
[verwijderd] Marshmallow Lijkt mij idd een bijzonder gevoel zo zonder je kat. Niet makkelijk en dat zal misschien nog een tijdje zo voelen, wel fijn dat hij een goed plekje heeft bij een bekende.
Hooyo-shimbir [verwijderd] yep thatβs me edit: volgens mijn psycholoog een goed teken, het kind in mij is vooral aanwezig π
Pimpelmeesje Pimpelmeesje vannacht echt klaarwakker van 2.45 uur tot 8.15 uur. Paar keer bed uit geweest, nog wat werk verzet, maar wat een baggerdag heb je dan! Nu slaappilletje ingenomen, dat gebeurt mij niet nog eens!
Pimpelmeesje Tantetil iets minder erg dan de vorige keer, maar nu sliep ik ergens tussen 2 en 3 en mn hond besloot om 6.30u dat ze echt even moest plassen...