[verwijderd] nou ik was ook de hele dag door misselijk, maar niet erg genoeg om over te geven. En ik kon tegen bijna geen enkele geur meer. Niet handig als je in Amsterdam zuidoost woont en met de metro naar het werk moet. Die geuren
Mood of the day.
[verwijderd]
Marshmallow
Dit dus inderdaad! En hier de metro van Rotterdam..
[verwijderd] het is alsnog hartstikke vermoeiend. Ik kon op zich ook wel functioneren, maar daar was alles wel mee gezegd en dat heeft een aardig stempel gedrukt op mijn zwangerschappen. Dus trek op tijd aan de bel bij de verloskundige of huisarts als het erger wordt!
[verwijderd] heel herkenbaar. Ik ben bij alledrie de zwangerschappen moe en misselijk geweest. Pas rond week 20 zakte dat wat af. Bij de jongste heb ik tot week 25 dagelijks moeten overgeven. En alles smaakte vies. Alleen brood met ham ging nog een beetje. Warm eten kreeg ik niet weg.
Het klinkt dus heel herkenbaar. Ik heb bij de jongste ook medicatie gekregen maar het deed niet veel. Ik vond mijn zwangerschappen gewoon geen ruk aan.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
I terugkomen van therapie met een goed gevoel.
[verwijderd]
[verwijderd] Geef je haar paracetamol? Dat hielp hier wel om de nachten beter te maken.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] Ja voor ze ging slapen, heb ook dat tandenspul geprobeerd en beiden werken maar van korte duur. Zodra ze wakker wordt ben ik dat ook, soms slaapt ze na kort snikhuiltje weer door. Helaas is dat in de minderheid en gaat het huilen door en het volume meestal op standje HARD.
Bijtspullen doet ze niets mee, ook koud niet alleen de Giraffe wil ze soms pakken.
Knuffelen en water drinken is het enige dat lijkt te werken in de nacht. Vandaag maar lekker in de draagzak als ze weer wat onrustig wordt.
Edit: ze heeft meerdere tanden die paraat staan, misschien daarom ook zo pijnlijk.
[verwijderd]
[verwijderd] En dan halverwege de nacht een tweede paracetamol geven? Dat tandenspul werkte hier ook voor geen meter en met bijtringen e.d. deed ze helemaal niks, dus heel herkenbaar.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] Als ze vanacht weer zo'n last heeft zal ik dat eens proberen, hopelijk helpt het. Voor ons allebei.
[verwijderd] Same. Maar volgens mij is dat hele 'er geen bal om geven' wel het anti-sociale aspect