[verwijderd] iMoeder is er ook een eisprong-variant? Ik heb net bijna een leuke man in de Albert Heijn besprongen die heel nietsvermoedend kattenvoer aan het uitzoeken was πΆ
iMoeder [verwijderd] Weet ik niet. Gaan we eens opzoeken. Wel een herkenbaar fenomeen overigens π Edit, weinig leuks te vinden. Het internet lijkt zich vooralsnog niet bewust van dit fenomeen. Terwijl ik toch hoor van veel vrouwen dat het herkenbaar is.
[verwijderd] iMoeder stom. Ik hoor het inderdaad wel vaker, toch een stukje natuur lijkt me. Edit: toch wat gevonden!
[verwijderd] Tantetil zo zie ik er vaak uit net op het moment dat er een pakketje bezorgd wordt en alleen ik thuis ben.
[verwijderd] Tantetil ik heb dinsdag de deurbel eraf gegooid en nog steeds vergeten terug te hangen. Oeps. Komt maandag wel, geen zin om helemaal naar de andere kant van de kamer te lopen.
Deliana [verwijderd] ik moest hier stiekem om lachen.... Steeds wanneer ik zo'n gesprekje met mijn bijna 8 jarige probeer te hebben is zijn reactie standaard "boeien" (of eigenlijk "boe-juh) π₯΄π€