Vanochtend geruzied met zoon, dus die was om 9:15 boven om even afte koelen.. ik werd om 8:30 door hem wakker geschreeuwd omdat hij boos op zijn zusje was ππ.
Even met allebei de kinderen gesproken dat het ikke ikke ikke gedrag afgelopen moet zijn en dat je als je 9 jaar bent je geen snars te vertellen hebt als je moeder simpel zegt trek je schoenen aan of stop met schreeuwen omdat iemand niet elke 2 min. komt kijken naar je spel en dat je gewoon luisteren als ik je zeg iets te doen en niet altijd, altijd!!! Zegt neeuuuhhhhhh, gaat grommen of boos worden of zegt ik kom straks of ik moet nog even dit of dat.. π£π£en dochter dat ze niet altijd luistert en alles oplost voor hem en ook niet met knuffels gooit. Gezellig wakker worden dus.. eerst koffie en toen administratie gedaan en instanties gebeld .
daarna Kerstspullen opgeruimd en na de lunch naar Jysk gereden om wat te retouren en daarna naar ex zijn huis om er en was in te gooien, naar mijn ouders gegaan voor een bakkie koffie en ook een was erin gegooid daar. Toen weer naar ex zijn huis aangezien ondertussen de was klaar was, ex was thuis en kids gingen spelen. Hij had veel eten en we hadden allemaal al trek (17:10)en vroeg of we bleven eten dus bij hem gegeten en daarna naar thuis , ik hond uitgelaten, kinderen vaatwasser uit geruimd, daarna ik keuken opgeruimd en gepoetst, gelijk de kamer afgestoft. Kids nog even tv gekeken en om 20:30 naar bed. Daarna tv kijken en forummen en teveel chocolade eten ...nu house afkijken en dan vaatwasser aanzetten en hond nog klein stukje uitlaten.. dan naar bed met mijn boek.