Hopsatee Bedden verschoond, administratie, museum met de kinderen, auto gewassen en boodsvhappen gedaan en gekookt en dat opgeruimd. Nu de kinderen douchen en naar bed en vanavond lekker netflixen. (En recepten zoeken)
Eenkadootje Vandaag vreselijk veel gedaan in de winkel. Kerst opgeruimd, eindelijk de vracht binnen (dus ook alles stomen) 2x de boel omgegooid. Alles afgeprijsd, poppen en etalage vernieuwd. En nu languit op de bank, ik ben kapot
[verwijderd] Ik heb vandaag de meisjes naar mβn schoonouders gebracht. Ze gaan naar Burgers zoo. Ze hadden er zoveel zin in. Daarna gaan ze βuitetenβ bij de Mac Donalds haha. Ik heb heerlijk in bad gezeten met de jongste en zo na haar slaapje ga ik met haar en een vriendin winkelen.
rebekka1984 Nog niet veel. Zo na de lunch naar dierenrijk met de kinderen en vanavond sporten. Function en powerkick
Marshmallow Opgestaan om 5.15, metro en trein naar werk. Moest eigenlijk werken tot 16.30, maar stort in nu dus ga naar huis. Wel pas om 15.45 thuis (he bah ik dacht 15.15, maar dat klopt niet). Even paar boodschappen doen en verder helemaal niets en weer vreog naar bed, want morgen weer wekker om 5.15.
Meca 30 day yoga challenge met Adriene en onder de bank gestofzogen π wat een puinzooi! Straks de kinderen ophalen die nachtje uit logeren zijn geweest. Maar eerst de zolder uitzoeken π wederom wat een puinzooi!
[verwijderd] Meca Oeh welke Yogachallenge doe je? Momenteel kan ik het niet, maar wil het straks weer oppakken en houd wel van een challenge.π Edit: dacht dat Adriene misschien een vriendin was ipv wie het geeft.π
Meca [verwijderd] wij volgen nu haar nieuwe Dedicate. En adriene is inderdaad degene die het geeft via Youtube π Ze heeft er meerdere maar mijn man wilde het weer oppakken en deze kwam zo mooi uit. Ben benieuwd hoe ver we dit keer komen π
Vulpen Ik heb de dochter naar de crΓ¨che gebracht en ben met mijn vrouw naar Museum Spakenburg geweest. Fijne dag π
[verwijderd] Vandaag eindelijk de moed gevonden en mijn huisarts gebeld, omdat ik denk dat ik een prenatale depressie heb. Morgen langs op consult. Dit toegeven was vrij heftig.dus ik heb de hele dag met mijn gordijnen dicht op bed gelegen.
[verwijderd] [verwijderd] Wat goed dat je deze stap hebt gezet, juist omdat het geen makkelijke is. Dikke knuffel en hoop dat ze morgen wat voor je kan betekenen! En groot gelijk dat je jezelf hebt afgezonderd vandaag.π
Madeliefje06 [verwijderd] Wat knap van je! Heel veel succes morgen en hopelijk voel je snel weer beter β€οΈ
[verwijderd] Meca Heb haar even opgezocht en gelijk geabonneerd dan kan ik straks ook eens kijken of het wat is. Succes vast samen, hier krijg ik partner niet mee, die kijkt liever.π