Vandaag: bank gehangen, boek gelezen, klein beetje huishouden gedaan en weer bank gehangen.
Ik heb ook nog anderhalf uur braaf geluisterd (telefonisch) naar iemand die mij software wilde verkopen voor de praktijk, terwijl ik tegelijkertijd een poging deed om zijn capriolen op mijn computerscherm te volgen. Na anderhalf uur was ik er klaar mee en vroeg ik hoe ik de boel kon aanschaffen. Schijnbaar was dat een hele rare vraag, want ik hoorde daar minstens een weekend over na te denken. Waarom zou ik? Ik heb nu eenmaal een EPD nodig. Ik kan nog wel 30 software programma’s bekijken met 30 slaapverwekkende telefonische presentaties, maar het zag er gewoon goed uit. De prijs was goed, ik heb goede ervaringen van een collega gehoord en het was een ontzettende leuke en niet commerciële, beetje een nerdy, die mij gaat ondersteunen (daar word ik blij van ipv een gelikte verkoper). Net de boel ook aangeschaft en ik kreeg net nog een reactie van hem met verbazing of ik er echt niet een nachtje over wil slapen. Schijnbaar is mijn gedrag ver buiten zijn comfort zone 😂.