[verwijderd] Huis in kerstsfeer gebracht, geluncht met een vriendin en uit eten geweest met ons gezin in het plaatselijke pannenkoeken huis π΄
Elfya Wij hebben ons neefje te logeren. Dus voornamelijk spelletjes, knutselen, ravotten en dat soort dingen. De kids liggen nu bijna allemaal op bed, dus de rosΓ© kan uit de koelkast....
Betsy Vanmorgen de laatste dozen uitgepakt. Vanmiddag naar een tuincentrum geweest om met Bo naar alle kerstboom te kijken. Nu lekker aan de wijn π·
[verwijderd] Beetje uitgeslapen, was gedaan, op de bank met baby en kleuter terwijl peuter slaapt. Toen kreeg ik een vervelend telefoontje van een collega dat de rest van de dag heeft verpest. Misschien dat dat nare gevoel morgen beter is...
Zusje1980 De kerstboom gezet samen met mijn zoontje.. hij is weer prachtig, kleurrijk (kitchs) maar zoon vindt hem geweldig
[verwijderd] Denderende ruzie hebben met mijn man. Wachten tot zijn dienst er op zit. Er zal heel wat (uit)gepraat moeten worden...
Poppy Ik zat om 6.30 al aan de koffie. Gaan sporten om 9.00 en βs middags een babyshower gehad (cadeautjes en hapjes, geen gekke spelletjes!) Daarna thuis lekker met de kindjes puzzels gemaakt en spelletjes gedaan. Nu zit ik met een wijntje dit nieuwe forum te ontdekken π
Manque Samen met mijn man een forum voor elkaar gebokst π Maar ook naar de binnenspeeltuin geweest met mijn zoon, een lange autorit door de polder gemaakt en net nog even vlug de badkamer gepoetst nadat mijn zoon daar een enorme bende van gemaakt had.
Born2bme Vanochtend met mn dochter naar peuterdansen geweest, boodschappen gedaan en verder helemaal niks ππ
Bloem 5 machines was gewassen, vaatwasser uitgeruimd, geruzied met man en kids, naar het ziekenhuis geweest.... echt een top dag π
Manque Poppy en jij hebt ook maar 24 uur in een dag? Waarvan ik er 8 slapend doorbracht! Haha! Maar het kon allemaal omdat mijn zoon lekker chill was vandaag. Veel zelfstandig spelen enzo, daar heb ik geen kind aan gehad. Behalve dan toen hij ging douchen, maar goed. Hoort er ook bij.
Adje Boodschappen gedaan, twee nieuwe ovens geΓ―nstalleerd (en eerst natuurlijk de oude verwijderd), 3 smartmax paketten gekocht op mp voor zoon en dat gaan ophalen (met dank aan Manque die een foto van smartmax op zp plaatste. Eerder had ik er nog nooit van gehoord.) Daarna heb ik onze hometrainer verkocht via mp en die werd hier opgehaald. Nu met oudste dochters op de bank filmpje kijken het nieuwe forum ontdekken.
Anouk2005 Vanmorgen en vanmiddag boodschappen gedaan omdat dochter morgen jarig is en vanmiddag naar de verjaardag van neef en nicht geweest die 18 jaar zijn geworden
[verwijderd] Vooral binnen gebivakkeerd en kinderen vermaakt π! Vanmiddag twee van de kids nog even uitgelaten en in plassen laten stampen. Vanavond de koelkast gepoetst en net klaar met de dagelijkse dosis wasgoed. Nu op de bank met chips, wijn en telefoon π· ... proost!
EllenDK De verjaardag van mijn oudste zoon gevierd, naar een voetbaltoernooi geweest en samen met de jongens tafelvoetbal (yesssssss!) in de huiskamer gespeeld! (verjaardagskadootje!). Morgen staak ik.