Bailey07 Haha nope ik geloof daar niet in. Ik gebruik zelf vrij vaste producten en ben dus niet omkoopbaar met een dupe daarin. Maar... Dat is dus meer omdat ik erg merkvast ben als iets voor mijn huid werkt.
Mirage87 Ik heb de aanbieding wel zien staan. De ingrediënten schijnen nagenoeg hetzelfde te zijn als een crème van la prairie. Die kost zo'n €550 euro ofzo? Maar ik geloof er niet zo in. Zo'n groot prijsverschil!
Mirage87 Eva ja klopt die bedoelde ik 😆 ach ja is niet duur om te proberen 3.99 per stuk Nee dat is waar! Volgens mij is Cien sowieso wel een goed merk toch? Mijn moeder zweerde* erbij *Edit: is het zij zwoor, zij zwoer of zij zweerde erbij? Zwoer, toch? 😂
[verwijderd] Ik vind cien ook altijd wel goed spul. Als ik deze week tijd heb ga ik ook wat halen denk ik.
Sevenof9 Ik vond dit erover: https://www.beautylab.nl/spotgoedkope-lidl-creme-werkelijk-dupe-la-prairie/ Ik geloof er dus niks van 😛
[verwijderd] Ik geloof er niet zo in dat het een dupe is, maar had het artikel van Serena maanden terug al een keer gelezen.