Mijn allereerste studieopdracht ooit ingeleverd.

Dit is zooooo'n mega stap voor mij. Niet alleen heb ik het gedaan en goed mijn best gedaan, ik het heb afgemaakt en het ruim voor de uiterste inleverdatum inlever. Het is vooral dat ik me er goed over voel! Geen faalangst, geen twijfel, geen stress. Het hele pakket bij elkaar. Damn, wat voelt dit goed! Zo bevrijdend! Tegelijkertijd zoveel rust en in balans. Het voelt enerzijds als no big deal; geen mega overwinning want de strijd voelde niet zwaar. Maar ik weet dat het wel een mega overwinning is omdat de strijd wel heel zwaar was. Dat ik me er zo goed en rustig over voel is een bevestiging van de overwinning. Het is goed zo <3
Mocht mijn werk niet voldoende zijn dan is het wat het is, dan heb ik meer hulp nodig misschien. Het is mijn eerste keer dat ik zoiets maak ooit, mijn verwachtingen over mijzelf heb ik realistisch ingesteld. Elke uitkomst daarbij is dus oké. Aan mij als persoon, als identiteit, ligt het niet. Mijn prestatie, mijn leercurve hangt niet samen met mijn eigenwaarde. Iets wat ik tot op verkort niet los kon zien van elkaar. Nu lukt mij dat wel en ik heb er geen woorden voor hoe dat voelt (behalve de 300 woorden van hierboven dan 😂 )
Na het weekend een verplichte bijeenkomst waarbij ik mijn opdracht moet beargumenteren, en over 2 weken het tentamen.
Laat maar komen! 💪