Heel bericht getypt en toen werd ik gebeld en nu ben ik alles kwijt π
June supertof aanbod! Ik ga het even in mijn achterhoofd houden want ik heb veel informatie gehad vandaag om te verwerken π«£
Ik kom er nog op terug!
Bloem ik ga binnenkort starten met het laatste thema van mijn therapie. Die gaat in het teken staan van gezondheid, maar dat is vooral veel exposure en emdr, en dan komt er nog een diΓ«tist/voedingsconsulent erbij. Ik wilde er dus graag nog een stukje praktijk naast, en dat heb ik nu vanuit de gemeente kunnen regelen. Een of ander vitaliteitstraject ofzo? Hoe dan ook, een fancy woord voor yoga π
(Maar dan gecombineerd met coaching, een op een, lifestyle-achtige shit?)
Dus het aankomende jaar ga ik me vooral daar op richten, en (zoals het er nu naar uit ziet) wil ik gaan kijken of ik daarna EVA-taalcoaching kan gaan doen. Dat zou een leuke aanvulling zijn op die cursus, en komt qua timing dan ook beter uit. Daar werd mijn gemeentevrouwtje heel enthousiast van, en zij ziet ook een hoop mogelijkheden bij die stichting waar ik aan de slag zou willen. Wie weet wat daar dan nog uit gaat komen..
Maar zoals altijd werd ik even terug gefloten, niet alles tegelijkertijd willen doen, eerst mijn fysieke gezondheid aanpakken en het stap voor stap bekijken.