Hooyo-shimbir Heb vandaag uitgebreid met m’n psycholoog hierover gesproken en dat heeft me erg geholpen. 🙂
Puzzelstukje Hooyo-shimbir Oh dat is mooi. Heeft die inzichten gegeven waar je mee verder kunt? En waren dat onderwerpen waar je zelf al over had nagedacht of zitten er eye openers bij?
Hooyo-shimbir Zal je zien dat m’n belangrijkste experiment deze week waarvan ik volgende week super graag de resultaten in m’n beroepsproduct wil zetten allemaal maar dan ook echt allemaal mislukt zijn.
Puzzelstukje Hooyo-shimbir Super balen! 😔 Maaruhm, ben je niet iets te streng voor jezelf!? Je doet al zo veel goed! Dat er iets misgaat is helemaal niet erg. Geef jezelf even tijd om er flink van te balen en geef jezelf een schop onder je kont om weer door te gaan. 🍀
Hooyo-shimbir Puzzelstukje klopt ik heb hier een overtrokken berichtje geplaatst. Van m’n begeleiders een hogere beoordeling gekregen dan ik mezelf heb gegeven 🫣😂
June Hooyo-shimbir haha zie je wel!! Weet je waarom je project fout is gegaan? Zo ja, een leerpunten. Zo nee, tijd om het uit te zoeken en ervan te leren.. Zegt zij die vaak last heeft om de growth mindset zelf toe te passen.
Hooyo-shimbir June ja niet m’n normale volgorde aangehouden en daardoor 2 samples vergeten. Heel stom. En een rekenfoutje gemaakt.
Puzzelstukje Morgen is het zover! Ik ben best wel nerveus, nu al. En ik vind het helemaal stom dat ik het online moet doen. Maar ik maak er maar het beste van. Ik hoop zo dat ik het ga halen! 11.30 uur, duimen jullie mee? 😅
Puzzelstukje Hooyo-shimbir June Bedankt allemaal! Vond het een lastig gesprek! Maar goed genoeg gedaan dus!