Volgende week het eerste beroepsproduct opleveren en stagebezoek. Deze zijn nog formatief. Ben erg benieuwd, het “nieuwe afstuderen” bestaan uit 3 producten; beroepsproduct, werkbespreking (stagebezoek begeleider/examinator shcool) en een 180 gr feedback formulier.
Dat laatste is verschrikkelijk, je moet jezelf dus beoordelen op het eindniveau van een research analist. Ofwel hoe ver ben je nu om dat te behalen en dan voor de onderdelen onderzoeken, experimenteren, zelfsturing en professioneel werk gedrag. Dat laatste heb ik mezelf een goed gegeven 😎😎. De rest een
Voldoende maar overal schrijven en zeggen docenten wel 200x dat je de eerste cyclus hoogstwaarschijnlijk nog op NV komt. Overal moet je voorbeelden bij geven, man dit is zoooo niks voor mij en ik ben heel bang dat ik echt mezelf volledig belachelijk maak met wat ik heb ingevuld. Het is daarnaast eigenlijk ook nog de bedoeling dat je het niet bespreekt en pas tijdens het werkbezoek met de examinator weet wat de begeleider heeft ingevuld (ja hun vullen precies hetzelfde formulier in maar dan met hun mening en dat “mag” je niet voor bespreken samen. Gelukkig gaan wij dat wel doen). 🤮🤮🤮🤮🤮
Als je dit leest hoe durf ik mezelf een voldoende te geven. Ik ben echt in staat het terug te veranderen 😭.