Ik heb voor periode 4 gekozen voor een minor en nu ben ik zo aan het twijfelen. Ik weet gewoon niet of ik dit nog wel wil doen… de andere minor die ik als 2e keus had nu benaderd maar dat gaat om een lint minor dus die loopt al. Toen werd geadviseerd om er een individuele minor van te maken indien de opleiding dat oke vind (t is van chemie). Maar er is nog een andere minor waar nog plekken vrij zijn die mij ook heel erg aanspreekt. Van die individuele heb ik niks meer gehoord, maar oké heb pas 2 dagen terug gemaild erover haha. Ben zo ongeduldig en onrustig omdat ik graag alles goed geregeld wil hebben.
Volgende week gaan we voor immunologie het lab op, we gaan uit humaan bloed T cellen en monocyten halen en daar allemaal proefjes op doen door ze te laten differentiëren en activeren en dan een geneeskundig effect erop testen door een farmacon toe te voegen! Heb er zo zin in. Hoop dan ook weer wat leuke foto’s te kunnen maken en hier te plaatsen.
De theorie stof van immunologie is ook zo leuk en interessant dus ben helemaal blij en dit past zo goed bij me.