Wat goed!
ik heb deeltijd hbo gestudeerd (maar na overspannen te zijn geraakt door andere redenen en nu zwanger en geen vertrouwen meer in werkgever dat ik voldoende bewijsmateriaal ga kunnen verzamelen enzo) maar niet afgemaakt. Alle inhoudelijke modules gehaald, moet eigenlijk alleen nog afstuderen (en portfolioโs samenstellen)...zonde, maar ik heb er momenteel ook echt de energie en motivatie niet voor. Wie weet in de toekomst alsnog ๐
voltijds lijkt me ergens wel prettiger want je zit in elk geval niet ook nog eens met een baan ernaast, maar aan de andere kant zit je tussen al t jonge grut zonder gezinsleven en nog volop lang leve de lol. Dat lijkt mij heel moeilijk om aansluiting bij te vinden wel.
hopelijk valt t je mee!
heb je je ook goed georienteerd op de arbeidsmarkt na je studie? Is er voldoende werk in te vinden?
mijn schoonzus heeft in de medische lab wereld gewerkt (zelfde opleiding gedaan als jij nu gaat doen) en hier zijn haast geen vaste contracten te krijgen, veelal op projectbasis en ook veelal niks parttime...
na een tijd werkloos te zijn geweest heeft zij zich om laten scholen naar wiskunde docent.
niet dat ik je nu probeer ervan af te brengen hoor ๐
๐
het lijkt me een hele leuke opleiding juist!
heeel veel succes en plezier dan ook gewenst!
en verder idd de lessen voorbereiden die behandeld gaan worden, zoals eerder gereageerd vallen er dan idd een heleboel stukjes op zn plek en kun je al vragen voorbereiden over de lesstof.