Heey, hoe gaat het bij alle studerende moeders hier?
Bij mij wel goed, erg chaotisch en druk. Dat wist ik van te voren al maar met een verhuizing erbij, een lage motivatie door Corona en de meiden weer 3 volle weken thuis ivm lockdown ben ik t een beetje zat aan t worden.
Ik mis studeren heel erg als hoe het bedoeld is, het volgen van colleges op de Hogeschool, praktijken en het βnormaleβ eromheen. De sleur van alles online en thuis doen ben ik echt zat aan het worden. We beginnen bijna met de minoren (begin februari) en daar heb ik wel echt mega zin in!
In februari start ik dan met immunologie, dat is een minor op de Hogeschool zelf, veel theorie en dat gecombineerd met praktijken.
Daarna de minor regenerative medicine waarbij ik 6 weken bij een externe opdrachtgever aan een opdracht ga werken, naast theorie Ed op school natuurlijk π
Ook ben ik bezig met het zoeken van een stageplek, ik heb 2 brieven verstuurd en op 1 een hele enthousiaste reactie gekregen en hoor ik eind januari of ze een plekje voor me hebben. Het gaat om een research team binnen de afdeling moleculaire virologie, de technieken die ze daar toepassen komen heel erg overeen met wat ik zoek in een stageplek. Ik ga vandaag wel nog een 3e brief eruit gooien naar een andere afdeling die ik voorbij heb zien komen.
So far so good dus hier π nog even bikkelen en volhouden.