[verwijderd]
Ik werk het beste met een papieren planner icm een online agenda voor het gezin.
Het grove werk zet ik in de maandoverzichten en in het weekend plan ik pas de komende week. Ik heb wel de tip gekregen om met een studie een maand vooruit te plannen. (Bij mij is juist teveel plannen een valkuil, dus maandplannen komen ook wel goed.)
Ik heb vroegah de PassionPlanner gehad. Die is erg fijn als bezig bent met doelen, zowel privΓ©, zakelijk als in de opleiding. Hier zitten ook echt reflectiemomenten ingebouwd, wat je ook dwingt om met je doelen bezig te blijven. Deze is te bestellen via Amazon (gedateerd/ongedateerd/gewone jaren/academische jaren/maandag en zondag start).
Dit jaar heb ik gekozen voor Structuurjunkie. Van eigen bodem en gewoon een prima planner, niet teveel poespas. Ik kocht eerst de ongedateerde A4 variant, maar die is voor mij te groot. Niet alleen qua ongebruikte schrijfruimte, maar ook te groot om elke dag mee te slepen.
Ik heb nu de A5 gedateerde, academische planner. Heel blij mee so far. Ook erg goede kwaliteit; blaadjes drukken niet door en hij blijft mooi sluiten na gebruik.