[verwijderd] Hooyo-shimbir ik vind het iig heel leuk om te lezen, ook al schrijf ik meestal niks! Ik vind het interessant, jouw motivatie is overduidelijk en dat motiveert mij ook weer/geeft mij ideeen over interessante onderwerpen die ik dan weer kan onderzoeken 😄
[verwijderd] ✅Toelating ✅studieboeken ✅nieuwe planner ✅rugzak ✅kinderopvang ✅werkrooster aangepast ☑regenbroek ☑evt nieuwere laptop Bijna klaar voor 3 september! 😁
Puzzelstukje Wow ik kom er nu ps achter dat dit topic er is! [verwijderd] Goed bezig! Eerst ff genieten van vakantie daarna knallen!
Puzzelstukje Ik heb mijn plan van aanpak af... hoewel ik weet en gewaarschuwd ben door de opleiding dat het niet gek is als ik het vier keer moet veranderen, durf ik t toch niet in te leveren...
Puzzelstukje Meca Ja! Ik weet het, ik moet er toch doorheen, dit hoort bij het proces... maar ik heb t dus nog steeds niet ingeleverd... 🙄
Meca Puzzelstukje Nou kom op, hier is je schop 🦵 😝 Het hoort inderdaad er gewoon bij. En je hebt hem al af. Dus stuur hem op dan kan dat ook weer van je lijstje af.
Puzzelstukje Meca Vulpen Nou, ik heb t net dus toch maar gedaan... bedankt voor de schop! Een aantal dagen later maargoed. Ik heb nu vakantie, werk is afgerond en dit nu ook, voor nu. dus kan maandag rilext op vakantie gaan dan, hopelijk.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Heeeel veel zin in! Vrijdag mijn eerste lesdag, dus helaas nog de hele week wachten.🙈 Jij gaat het tweede jaar in?
Rosemary Ik heb volgende week 2 dagen gebaren-cursus en die week daarop begint mijn stage: 2 dagen per week op cluster 2 onderwijs. Ik heb er megaveel zin in!
Hooyo-shimbir Rosemary gaaf zeg!! Ik ga volgend jaar pas m’n eerste stage lopen en dan gelijk voor 65EC dus dat word wat haha. Jij ook heel veel succes met de start van het studie jaar en wat leuk dat je er ook zoveel zin in hebt 👍🏽👍🏽👍🏽
Rosemary Hooyo-shimbir Ik ben erg blij dat we 1,5 jaar volledig stage lopen. Ik had het theoriegedeelte ook echt wel gezien. Ik wil iets gaan doen!! Jij ook veel plezier!
Hooyo-shimbir Rosemary dat snap ik! Waarschijnlijk denk ik er aan t einde van dit jaar ook zo over 🙂 Ik zou het leuk vinden als je je ervaring hier blijft delen !
Hooyo-shimbir Jessie80 onderzoek!! Wil echt heel graag de research in 🙈. Hoewel ze bij bepaalde grote bedrijven (Galapagos enz) ook gewoon research doen.