[verwijderd] Mijn eerste kennismaking met DUO (telefonisch): "U wordt over 35 minuten geholpen." Nu al om te janken. 😂
Hooyo-shimbir [verwijderd] ben jij onder de 30? Ik was net 30 toen ik begon met de studie dus heb geen duo rechten
Vulpen [verwijderd] Ik dacht even dat je in de gemeente DUO+ woonde. Dat is echt de verwarrendste gemeentenaam ever, hoe ze dat ooit hebben kunnen bedenken...
[verwijderd] Hooyo-shimbir [verwijderd] Deze inderdaad, want ik ben bijna 34. 😉 Mijn studiegeld voor 2021 is echt nog geen 600 eu ofso, daar ga ik geen krediet voor aanvragen. Maar ik wil later de mogelijkheid wel nog hebben.
Hooyo-shimbir [verwijderd] ja klopt maar dat is alleen je collegegeld 🥲 dus reiskosten enz ben je nogsteeds zelf verantwoordelijk voor. (En boeken, kinderopvang eigen bijdrage 🙈 t is echt heel duur)
[verwijderd] Manque Dankje! Ik heb er echt zin in. Eerste studieboek net al gekocht, zodat ik alvast wat kan inlezen. En dan hoef ik niet alles tegelijk te kopen.
[verwijderd] Hooyo-shimbir ik vind het iig heel leuk om te lezen, ook al schrijf ik meestal niks! Ik vind het interessant, jouw motivatie is overduidelijk en dat motiveert mij ook weer/geeft mij ideeen over interessante onderwerpen die ik dan weer kan onderzoeken 😄
[verwijderd] ✅Toelating ✅studieboeken ✅nieuwe planner ✅rugzak ✅kinderopvang ✅werkrooster aangepast ☑regenbroek ☑evt nieuwere laptop Bijna klaar voor 3 september! 😁
Puzzelstukje Wow ik kom er nu ps achter dat dit topic er is! [verwijderd] Goed bezig! Eerst ff genieten van vakantie daarna knallen!
Puzzelstukje Ik heb mijn plan van aanpak af... hoewel ik weet en gewaarschuwd ben door de opleiding dat het niet gek is als ik het vier keer moet veranderen, durf ik t toch niet in te leveren...