Oké dames mag ik hier even flink zeiken?
wij zijn voor het mossel project in groepjes van 3 ingedeeld en die mochten we niet zelf kiezen. We krijgen een gezamenlijk cijfer voor het verslag.
Nu zit ik met 1 meid waar ik wel goed mee overweg kan maar ze haalt wel niks anders dan onvoldoendes en moet dus alles herkansen en uitstel gedrag en met 1 gozer die er vrijwel nooit is en waar ik na t indelen toen we met elkaar moesten bespreken hoe en wat alleen maar achter z’n mobiel zat en ik gelijk al moest aanspreken en hij geen andere inbreng had dan “ik weet het niet “.
gister hadden we dus een hele belangrijke les voor het werkplan wat komende week verplicht ingeleverd moet worden, die kan je niet schrijven als je dat r niet was gister. 3x raden hij was er niet, reageert niet op app (had t wel gelezen). Leraar vond t ook not done hoor en gaat er nog wel wat mee doen. Maandag ochtend zijn we vrij dan geven we hem de kans voor school met ons naar de mediatheek te komen en er samen aan te werken, geen reactie op gekregen.
ik krijg hier zo enorm de zenuwen van!! Prima als hij zo met z’n school omgaat maar je werkt nu in een groepje, andere zijn gewoon afhankelijk van je hoezo doe je zo iets. Heb ik weer! Echt alle mensen van de klas waren er ook degene die er net als gozer van mijn groepje normaal nooit zijn maar omdat we in groepjes werken waren die er zelfs.
En nu ben ik zwaar gestresst en boos