SYRV mwaa, opzich wel goed. We hadden 5 vragen en die waren weer onderverdeeld in a, b, c enz
maar vraag 1 bv was echt zo stom, correct aantal decimalen moet je antwoord in zijn. Dus gewoon een plus of min of * som. Krijg je voor elk a en b 2 hele punten!! Dus met vraag 1 en 2 kan je al een 5 halen als je de rest fout had, maar vraag 3, 4 en 5 zijn super grote vragen waar je formules moet gebruiken om berekeningen te maken en die tellen dan veel minder/even zwaar mee. Ik vind dat zo stom. En ik ben gewoon wat minder goed in correct aantal decimalen omdat ze expres allemaal instinkend erin stoppen.
Ik gok op een cijfer tussen de 6 en 7. Dat betekend dat ik het gehaald heb en mijn studiepunten krijg en dat is voor nu t belangrijkst. Vraag 3, 4 en 5 heb ik sowieso goed ๐ maar die samen is dus niet genoeg voor een voldoende ๐ซ Terwijl de leraar zei die kleine vraagjes over decimalen is miss samen 1 heel punt van je cijfer. Dus ik vind dit niet zo tof, dat is wel duidelijk hรจ ๐๐๐
er stond ook een fout in de toets, die heb ik aangepast en met het goede gaan werken, mijn klasgenoten geloofde me niet of zeiden ja dan word heel die vraag er gelijk uitgehaald en telt die niet mee. Ik in de stress dus (was vraag 5), leraar gemaild. Ik had t idd goed gezien en wie met de verkeerde waarde heeft gerekend word dus niet fout beoordeeld en als je t aangepast had naar t goede is t gewoon goed.