Sevenof9 Tantetil dankje π ik hou van lange nagels! Droeg vroeger bijna altijd nagellak maar mijn nagels braken steeds af en toen ben ik ermee gestopt. Nu heb ik nagellak met minder foute stoffen, hopen dat dat werkt en dat ze niet weer breken.
aardbeitjes Mijn nagels zijn echt veel te lang :$ Typen gaat alleen onder luid getik haha Straks krijg ik nieuwe gellak π Ik zal het resultaat hier showen
[verwijderd] aardbeitjes Haha hier net zo. Iets minder lang. Heel irritant. Ik mag maandag weer. Ik ben benieuwd wat je neemt.
Tantetil Ben benieuwd dames! Maar deze worden er dan afgeknipt? Of gevijld? Ik ga straks zelf even met mn stompjes aan de gang.
aardbeitjes Tantetil de nagelstyliste heeft alles korter gevijld. Ik ben gegaan voor donkerblauw met glitters π
[verwijderd] Tantetil Stompjes?? π Ik vind dat juist een mooie lengte. Nagels worden bij mij korter gevijld.
[verwijderd] Mooi @aardbeitjes!! Die van mij zijn ook korter geveild en pardoes scheurden er twee in. Twee nagels zijn dus gerepareerd met acryl. Ben wederom voor zwart gegaan, maar dan met een zwarte glitter.
Dahlia Mijn nagels breken allemaal af, aan een hand dan. Sowieso intensief gewerkt met dozen uitpakken maar denk ook door de kou en blijven hangen aan kledingstukken. Ziet zo stom uit haha
Sevenof9 aardbeitjes Ja he :p Misschien kan ik er met rood nog een mijtertje op maken voor 5 december π