Luenlana [verwijderd] Heb ik vorig jaar van mijn vriend gekregen, op de middelste ring staan de namen van mijn kinderen en in de ring die van mijn vriend. We zijn al 19 jaar samen maar niet getrouwd en ik wilde wel een mooie ring.
[verwijderd] Tantetil wat gebruik je meestal, een gewone nagellak of gellak? Als je gewone nagellak gebruikt, vind ik trind als basis heel goed, worden je nagels heel sterk van. En bij gellak vind ik een extra laagje gel (doorzichtig) fijn
Tantetil [verwijderd] ik doe vaak essie of sally, maar ik zit gewoon teveel met mijn handen in water.
Skye [verwijderd] thanks ze had een nieuw kleurtje. Ik ben altijd van het naturel, maar deze vond ik ook super.
[verwijderd] Luenlana Heel mooi hoor! Mijn nagels zijn op het moment helemaal klote, maar morgen naar een nieuwe styliste. Ik hoop dat het dan weer wat beter gaat.
Manque [verwijderd] Nog niks, ik kon niet kiezen đ @[verwijderd] Ik denk dat het marineblauw wordt!
Youtan De andere hand zonder roos. Wa blijven hangen, twee nagels er lelijk vanaf, dus aan die kant iets rustiger.
[verwijderd] Zwart met een oliekleurige glitter laag. De foto's zijn met flits, anders zie je niks. Maar de glitters zijn normaal minder opvallend.