Vandaag een neurochirurg en orthopedisch chirurg gesproken. Morgen 13.30 de operatie. Er worden een hoop wervels vast gezet. De nekwervels doet neuro, de borstwervels de ortho.
Vandaag ben ik van 11 tot 14 bij hem geweest en sm en sz van 14.30 tot 17. Hij doezelt veel weg, maar hij vond het fijn dat ik er was. En ik ook, gewoon er zijn was al voldoende.
Het wachten is voor hem echt killing.
De operatie gaat zo'n 5 uur duren. Hij mag daarna eigenlijk meteen al wel zitten. Vooral dat erg fijn. Als alles voorspoedig loopt, dan is ie begin of helft volgende week weer thuis. En dan een revalidatietraject van 3-6 maanden...
Ik heb vandaag niet verder gevraagd naar wat dan als ie thuis is. Ik wilde nu eerst weten wat ze precies gaan doen, wanneer en hoe lang het duurt. Dan zien we woensdag wel weer verder.
Toen ik naar mn auto liep was iemand in de centrale hal piano aan het spelen. River flows in you, van Yiruma. 1 van mijn favorieten. Heb het niet droog kunnen houden. Ben maar even in een hoekje op een bankje gaan zitten. Maar ach, het is een zh, ze zullen wel wat gewend zijn.
Mijn beste vriendin komt morgen mijn kant op en blijft tot na het eten. Fijn de afleiding en ze helot me even met wat huishouden en boodschappen doen.
Het hele wijkje leeft ontzettend mee. Sommigen zijn ook echt van slag.
@Pimpelmeesje Helaas weet jij idd hoe het is. Bedankt voor de tips! Voor nu nog niet te doen, maar vanaf woensdag is ie wat mobieler. Er stond al een dubbele spiegel in zn kamer, zodat ie evt wat tv kon kijken, maar daar is ie te suf voor. Ze hadden wel de radio aan gezet, dan is het tenminste niet zo stil.
@Famofthree Ja, ik neem zeker hulp aan! Ik word er zowat toe 'gedwongen' zeg maar. Dit is te heftig om allemaal maar weer alleen op te knappen. Ik kan niet anders dan mezelf kwetsbaar laten zien, want het is teveel om weg te stoppen, wat normaal mn copingmechanisme is.
Bedankt weer voor al jullie medeleven!
Liefs Angeliek