Cactusje Haha! Ik had de tijdklok van dochter alvast vooruit gezet toen ze voor haar middagslaapje naar bed ging.
[verwijderd] iMoeder 😭😭😭 inderdaad.. Echt, hoe eerder ze die shit afschaffen hoe beter.. Kan me geen ruk schelen welke tijd het wordt, als er maar opgehouden wordt met dat gewissel..
[verwijderd] Echt? Ik had dit genegeerd. Met een reden waarschijnlijk 😬. Ik ben er altijd weken van slag van.
iMoeder [verwijderd] Ik dus ook. De komende drie weken ben ik een soort wandelend lijk. Ik kan echt niet wachten totdat het afgeschaft word die zomertijd.
2littlemonkeys Oh ik merk dat nooit zo.... alles gaat automatisch 😃 van de tijd zelf merk ik ook vrij weinig om heel eerlijk te zijn
Hopsatee Hmm ik ben wel een slechte slaper maar van dat wisselen in uurtjes heb ik en mijn kinderen eigenlijk nooit last...gelukkig!
[verwijderd] Jeetje, vanwaar die negativiteit??? Een paar dagen omschakelen, waar hébben we het over? 🤔
[verwijderd] [verwijderd] ja, zelf heb ik er weinig last van. Hopelijk onze zoon ook niet. Zó erg is t ook allemaal niet, vind ik.
Toch6 [verwijderd] ik snap dat ook niet. Niemand heeft er last van bij ons. Sowieso slapen en eten wij niet elke dag op dezelfde tijd
iMoeder [verwijderd] Ja dat snap ik als je er weinig last van hebt. Ik heb er heel veel last van. En niet een paar dagen, zeker 3-4 weken. Mijn kinderen zijn ook niet bepaald gezellig de eerste week na de klok verzetten. Van mij mag het echt zo snel mogelijk afgeschaft worden. Die 'voordelen' hebben we ook niks aan.
Jessie80 iMoeder Die 'voordelen' hebben we ook niks aan. Ik vind het echt wel fijn dat het vanaf morgen 's avonds een uur langer licht is. Maar hoop echt dat we in elk geval in het najaar nog terug gaan want als we maar 1 tijd meer hebben dan moet dat maar de wintertijd zijn...