Vaasje Deze foto is net na m'n kappersbezoek gemaakt. Ik ging van lang haar naar kort haar! Inmiddels is het nu weer zo:
Blue Vaasje staat je echt heel stoer, dat korte haar! Ik zou het stiekem zelf ook wel willen proberen, gewoon om te weten hoe het staat. Maar ik heb al sinds mensenheugenis lang haar, dus ik durf die stap niet te nemen haha
Vaasje Tantetil Dank je wel! Ik was best bang want had vrij lang haar (of nja inmiddels niet onwijs lang meer maar schouder lengte)
Vaasje Blue Dat had ik ook hoor, sterker nog ik heb nooit kort haar gehad haha (ja oke als baby dan..)
Tantetil Vaasje ik heb het een tijdje terug ook zo kort gehad en ik vind het echt leuk, maar ik ben heel groot ( lang en flink) en zo een kort koppie staat dan een beetje gek.
[verwijderd] Tantetil Dat hoeft niet hoor. Een vriendin van mij is ook groot als in lang en flink en haar korte haar staat haar juist heel leuk!
Schuurpapier Vaasje Mij zou dit echt nooit staan, maar vond het echt meteen supertof bij jou! Nog steeds als je foto's plaatst, denk ik: ja, echt gaaf!
Vaasje Schuurpapier Dank je wel! Ik ben er ook nog steeds heel blij mee al laat ik het nu wel weer wat groeien hoor haha
Louelle81 Sevenof9 http://www.korte-kapsels.com/nesladimdekuji/12x-extreem-mooie-korte-kapsels-die-trendy-en-hip-zijn/ Misschien staat hier wat tussenπ.
Sevenof9 Louelle81 die eerste vind ik leuk, tnx π Lovely83 ja zoiets is denk ik ook leuk π ik ga denk ik wat plaatjes opslaan en met de kapper overleggen.
Vulpen Sevenof9 Ik vind het eigenlijk wel geinig zo, dus beetje fatsoeneren voor je sollicitatie lijkt me voldoende.
Sevenof9 Vulpen ik heb een mat in mijn nek, vind het niet mooi. Ik wilde eigenlijk twee weken geleden al naar de kapper maar toen werd ik ziek. Dus ik wil wel echt iets anders π
Tantetil Sevenof9 Ik denk dat je al snel naar een pixy cut gaat omdat het nog kort is. Voor die onderste is het denk ik nog te kort.