Youtan [verwijderd] dank je, het is een beetje bruin/blond/rossig. Mijn dochter vindt het trouwens oranje.
Manque Sevenof9 Dat is een fijne fase inderdaad ๐ Wel super leuk met zo'n bandana. Ik had mazzel dat het middenin de winter was toen ik dat had, ik droeg eigenlijk constant beanies.
Sevenof9 Manque dankje๐ slim zo'n beanie, dat is ook leuk! Alleen voor nu een beetje warm en ik heb eigenlijk ook geen beanie. Deze zakdoek had ik nog๐ maar bandana klinkt wat hipper dan zakdoek.
Tantetil Sevenof9 hahaha, ik noemde het ook nog een zakdoek. Ik zie ze trouwens ook veel vaker nu. Ook als een soort haarband dus dat het knopje er al vast in zit.
Sevenof9 Tantetil ja zag ze gisteren ook toen ik in de stad was. Toen dacht ik: dat kan ik zelf ook wel.
Sevenof9 Vulpen hmm een echt plan heb ik niet, ik vind kort wel leuker dan zo heel lang dus ik wil het wel kort houden. Aan de ene kant heb ik de neiging om er weer met de tondeuse overheen te gaan. Aan de andere kant mis ik het dat mijn vriend met zijn hand door mijn haar gaat, dat voelt niet zo fijn met dat korte haar. Dus ik denk dat ik het iets laat groeien en dan verschillende kapsels probeer zoals dit: Maar ik zie wel waar ik zin in heb, kan zo weer veranderen.
Tantetil Even deze weer uppen. Mijn haar is nu dus zo kort. Ik heb nu geen echte krullen meer maar meer slag. Komend weekend ga ik even verven, denk beetje mahonie. Hoe is het bij jullie?
Manque Tantetil Die lengte staat je goed zeg! Heel mooi ๐ Maar dat vind ik je huidige haarkleur ook! Is mahonie donkerder? Bruiner of roder?
Robije Tantetil mooie kleur. Ik moet ook echt weer naar de kapper. Denk dat ik het uit ga stellen tot januari.
Tantetil Manque thanks, ik voel het nog niet echt zeg maar... het is ook nog steeds erg droog door mijn blondeeractie van de zomer. mahonie is beetje rode gloed erover. Vind dit zo saai. Hoe is jouw coupe nu?
Robije Tantetil zal morgen eens kijken of ik een foto kan maken. Heb nu een knot in. Heb beste uitgroei geloof ik.
Robije Tantetil dikke uitgroei, maar das heel hip toch ๐. Maar als ik een knot in heb valt t niet zo op.
Ysabella Tantetil even een goed haar masker een hele nacht in je haar houden en na 2 weken nog een keer herhalen. Wat ook ontzettend goed voor je haar is, is het water waarin je rijst hebt gekookt, dat laat je afkoelen en in je haar doen om daarna er weer uit te wassen. ๐
Born2bme Tantetil ik vind je haar juist echt prachtig nu!! En is verven wel een slim idee als je haar na je blonde er actie zo droog is geworden? Niet beter wat rust geven.
Robije Ysabella Wat ook ontzettend goed voor je haar is, is het water waarin je rijst hebt gekookt, dat laat je afkoelen en in je haar doen om daarna er weer uit te wassen. ๐ Ik vraag mij altijd af hoe mensen op dit soort ideeรซn komen?
Tantetil Ysabella heb er toevallig net na het zwemmen een masker in gedaan, die laat ik de hele nacht erin. Ik zwem dus ook elke week en daar droogt het ook van uit. Maar ik doe een paar keer per week een masker en olie overdag. Maar mijn punten zijn alweer gespleten aan de voorkant. Ben jij al helemaal gewend aan je kortere haar? Of doe je nog steeds knotje? Born2bme wat lief van je. Maar verven zal wel moeten, want die grijze haren bovenop kan echt niet. Ik heb het van de zomer twee keer achter elkaar blonder gemaakt en daarna was het gewoon stro en zo breekbaar.
Born2bme Tantetil oh dat zie ik dan weer niet haha. Maar qua model, ik vind 't heel mooi vallen en mooi vol ogen
Ysabella Tantetil Misschien verstandig om extra vitamine B te gaan slikken, dat is goed voor je haar en nagels. Ik denk dat je structureel dan een masker in moet gaan gebruiken ivm het zwemmen en misschien even je haar niet verven. Nee ik ben er nog steeds niet aan gewend, ik heb krullen van mezelf en heb geen idee wat ik er nou mee moet dus dan maar in een knotje. ๐คฆ๐ผโโ๏ธ๐