Hier is dat ook wel beetje het gemiddelde wat je voor zoโn dag kwijt bent....
soms was t duurder want t leek ineens wel een hype te zijn dat je ook perse nog ergens moest overnachten (omdat alleen de hele dag en avond blijkbaar niet leuk en speciaal genoeg is ๐).
ik heb ook wel eens feestjes laten schieten omdat ik t niet kon betalen. En helemaal toen vervolgens t argument voorbij kwam dat ze de aanstaande bruid wel graag een leuke dag gunden (ja alsof ik haar dat niet gunde? ๐). Van te voren al gevraagd of er rekening gehouden kon worden met t budget (ik was overigens niet de enige daarin). Daar ging ze aardig overheen en dus was dat niet haalbaar en werd ik zo de app groep uitgeknikkerd ๐ kon niet eens toen opperen om maar een deel erbij te zijn bijv.
Man toen voor datzelfde stel toevallig idd maar een deel mee geweest om dezelfde reden. Was ook weer met overnachtig enzo en dat vinden wij sowieso niet nodig bij zoiets ๐ฌ andere vriend ging ook maar een gedeelte mee en dat was ook gewoon helemaal prima voor de vrijgezel in kwestie.
het lijkt mij dat t vooral om de gezelligheid zou moeten gaan en niet wat voor spectaculaire dingen je allemaal doet toch ๐ een activiteit kan ook simpeler van aard zijn, maar net zo leuk!
maar goed, even on topic, gezien t programma van de dag vind ik die 100 euro best schappelijk.
of je nou wel of niet drinkt vind ik daar eigenlijk nog los van staan. Ik drink ook nooit ๐ vermaak me prima zonder alcohol.