Ik krijg dus nu net voor de tweede keer een brief van ggn incassobureau. Vorige maand ook al. In de brief staat dat ik een bestelling heb gedaan bij bol.com die niet betaald is. Ik bestel zelden wat bij bol dus heb ik er achter aan gebeld. Bol zegt dat er niks open staat en dat de laatste bestelling dateert van eind 2017 en netjes betaald is. Er zijn dus geen openstaande facturen (dit kan ik ook terugzien in mijn account). Vervolgens incassobureau gebeld. De gegevens doorgelopen en het blijkt dat de bestelling (een vtech trein) is afgeleverd in Deventer. Ik woon in het noorden van het land. We waren het erover eens dat het niet klopte en ik zou geen brieven meer krijgen. Heb nog gevraagd om een bevestiging hiervan maar dat kon volgens hun niet.
Nu krijg ik net doodleuk weer een brief in de bus met dezelfde openstaande factuur en een verhoging van het bedrag. Ik krijg het incassobureau niet te pakken dus maar weer bol gebeld. Zij hebben per mail een bevestiging gestuurd dat het geleverde artikel niet op mijn account besteld is en ook niet bij mij is afgeleverd. Ik ga ggn zo weer proberen te bellen.
Ben even benieuwd of iemand dit eerder heeft meegemaakt en of iemand tips heeft?