[verwijderd] Luiers schelen ook een heleboel. Wij gaan altijd naar de DM. neem dan ook vaak potjesvoeding, make up, geurtjes en deo mee.
Elena22 Ik weet niet of het goedkoper is maar de venkelthee die mijn schoonzus uit Duitsland had meegenomen is echt te lekker. Was een biologische en was heel smaakvol.
[verwijderd] Mijn man en zoon gaan eind deze maand naar Duitsland voor vuurwerk (of het een besparing is aangezien de diesel heen en terug er ook bij komt) betwijfel ik. Zoon vind het heel spannend. Dat is een vuurwerk gek eerste klas en heeft het gevoel dat ze illigaal vuurwerk gaan smokkelen. Als ik hem erover hoor praten elke dag opnieuw denk ik dat het een leuk ritje voor ze gaat worden.
Lovely83 [verwijderd] dit doen man en zoon ook elk jaar! Zoon wil eigenlijk niet meer ander vuurwerk, en ze zijn echt veel goedkoper uit dan hier in Nederland.
2littlemonkeys Eva weet je toevallig welke drogisterijen/supermarkten deze verkopen? Wij gaan over 2 weken nog even een dagje heen en dat is wel 1 van mijn favo deo’s
[verwijderd] Lovely83 oh is dat echt waar? Ik had verwacht dat het hooguit een euro per dingetje zou schelen. Gaan je man en zoon naar de supermarkt in Duitsland of een speciale vuurwerkverkoop? want las dat de Aldi in Duitsland bijv. ook gewoon vuurwerk verkoopt.
Lovely83 [verwijderd] zou ik ze even moeten vragen, ik weet 5 jaar terug dat we een keer bij de Aldi hebben gehaald en dat was al heel erg mooi vuurwerk.
IvyEsmee Jaaa DM, zo'n leuke winkel! En wat ik ook altijd kocht in Duitsland: Ze hebben daar een heel uitgebreid assortiment Milka en Kinder chocolade 😇
[verwijderd] Luiers (pampers) en verzorgingsproducten inderdaad. Als wij bij mijn zwager zijn in Metz, dan doen we 1 dag Duitsland en slaan we in 😃
Verw8 Luiers, billendoekjes, shampoo, haarverf, make-up, wc papier, eigenlijk alles op die gebieden is daar meestal (veel) goedkoper. Wij tanken daar ook altijd, en slaan drinken in. Vuurwerk eind december ook vaste prik.
Bailey07 Wij wonen bij Breda. Wat is dan de dichtstbijzijnde die ook lekker groot is? Iemand een leuke tip? Vind dit wel leuk voor in de kerstvakantie!
sleutelbloem ik neem altijd kruidenzout mee en knoflookzout etc. In Nederland lastig aan te komen of heel veel duurder. Ook neem ik kruidenthee/teatree olie en pepermuntolie mee bij de drogist. Vooral de teebaumoil is een stuk goedkoper dan in nederland., Japanse pepermuntolie doe ik bij keelpijn/griep/verkoudheid etc een druppeltje op een suikerklontje. Verder nu met kerst: lebkuchen