[verwijderd] ik snap je helemaal hoor, maar je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt.
Wij gaan vaak dus met schoonouders naar Engeland en zij huren een B&B. We gaan zelf rijden en dan met de boot of door de tunnel, net wat op dat moment het goedkoopst is. Nu weet ik niet wat hier de kosten van zijn, want schoonouders nemen dit altijd opzich..
We zitten vaak dus buiten London en ik ben zelf in de 5x dat ik in Engeland ben geweest maar 1 dag naar London geweest.
Dit jaar gaan we weer in oktober en zullen we wel een dagje London doen. De London Eye heb ik gedaan, maar vond ik echt niet bijzonder en zeker niet het geld waard!
Over de HP tour, kan ik niets zeggen, want dat heb ik niet gedaan.
Aan de andere kant, als je een dagje efteling gaat doen met zijn 4en, ben je dat geld natuurlijk ook kwijt.
Op de planning voor dit jaar staat Hamley's, M&M's World en de Legostore. Hier kun je het natuurlijk zelf zo duur maken als je wilt.
Maar voor ons is het nu een stuk makkelijker want de oudste is dan bijna 4.
Maar ik snap het absoluut met alle andere dingen die nog in het verschiet liggen hoor! Om teleurstellingen voor een volgende keer te voorkomen is het misschien handiger om het de volgende keer pas bekend te maken op het moment dat alles zeker is? Ik herken het van mezelf als klein meisje dat ik de hele week bij wijze van al had volgestampt, terwijl het echt nog niet zeker was en als het dan niet doorging was dat echt niet leuk..