[verwijderd]
Leuke reacties al! Toch wel grappig om te zien dat er zoveel verschillende smaken als mensen bestaan.
Leuke reacties al! Toch wel grappig om te zien dat er zoveel verschillende smaken als mensen bestaan.
Ik zou heel graag zoiets willen, maar dan in een iets fellere kleur.
Of deze: alleen weet ik niet of geel mij wel staat:
@[verwijderd] ik heb de bovenste maar dan in rood heel tof maar soms voel ik me Roodkapje.
Haha cool! Ik vind het voor een zomerjasje net even wat aan de prijzige kant, vooral omdat het niet het model is wat ik normaal gesproken draag. Er zijn wel meerdere goedkopere varianten, maar die zijn er dan niet in zulke vrolijke kleurtjes.
[verwijderd] die groene is leuk! Ik heb een saaie bruine die ik vorig jaar niet heb gedragen. Want of bikerjack of gewoon een jasje.
Maar die groene wil ik. Waar is die van?
Ik heb geloof ik best veel zomer jassen
1 bruin soort spijkerjasje
1 bruine leren jas
1 groene nep leren jas
1 witte leren jas
En dan al mijn blazers die ik gebruik als “zomer jas” dat zijn er ongeveer 30.
Ik ga voor een tijdloze trenchcoat van burberry die straks meerdere zomers mee kan gaan
[verwijderd]
Deze is van Esprit. Miss Etam heeft ook leuke, nog meer kleuren.
[verwijderd] thnx! Ik ga eens kijken.
Ik heb deze e
En ik wil nog een zwart (nep)leren bikerjack
[verwijderd] esprit heeft vip korting. Vind hem van esprit mooier dan van de miss etam.
fafa Die is leuk zeg! Fantastisch!
Ik moet echt een nieuwe zomerjas. Vorig jaar ook al, maar toen heb ik niks kunnen vinden, dus zit nu nog steeds zonder. Of nou ja, zonder, ik heb mijn oude nog niet weg gedaan, maar hij is zo oud en verschoten, dat ik me gewoon schaam iedere keer als ik hem draag. Maar ja, het is nog altijd beter dan géén jas.
Standaard een spijkerjasje (en deze leen ik dus niet meer uit. Vorige keer gedaan en nooit meer teruggehad)
Dan heb ik nog een beige trenchcoat.
en 2 tussendoor jassen. Waarvan 1 echt is voor regendagen.
[verwijderd]
Precies dit!
Al valt verschoten nog wel mee.. Al hoewel in vandaag zag dat hij weer helemaal in de mode is.. Misschien doe ik er toch nog wel een jaartje mee en koop ik volgend jaar pas een nieuwe.
Jas is overigens al 5 a 6 jaar oud, denk ik. Ooit bij C&A gekocht.
Ik ga 1 van deze twee bestellen voor nog erbij