Extreem rechts is een probleem, en extreem links is een probleem. Geweld is nooit de oplossing. Ik heb de roep om ‘een nieuwe Volkert van der G’ ook al voorbij zien komen. Ik hoop echt dat mensen eens een keer gaan nadenken. Je houd je hart vast met dit soort gekken aan alle kanten.
Antifa roepen op tot moord Thierry Baudet
Mary Politieke partijen zoals Groen links, SP en de partij van de dieren liepen ook mee maar hebben zich niet van deze uitspraken gedistantieerd.
Ze lopen mee in een anti-racisme mars, niet in een anti Baudet mars. Dus waarom moeten ze zich distantiëren van iets wat een Antifa lid roept?
Lijkt me nogal vanzelfsprekend dat normale mensen geen politicus willen dood schieten.
[verwijderd]
Bloem dat wat geroepen werd is niet het doel van de demonstratie. Het heeft niks met het oorspronkelijke doel van de demonstratie te maken. De partijen liepen mee omdat zij tegen racisme zijn.
[verwijderd]
Valt me op dat links echt extreem om zich heen slaat. Eng zeg.
En dat van een groep die zegt juist zo sociaal te zijn.
Al vanaf het moment dat FvD een overwinning heeft is het oorlog en hoor en lees ik niks anders dat haat naar Thierry. Op mijn Facebook tijdlijn, in de media, van mensen om me heen.
Nep nieuws en photoshop van foto's van Thierry.
Ik had dit dus niet verwacht van links. Naief dus .
iMoeder Daar heb je inderdaad gelijk in, zo had ik het nog niet gezien. Rotte appels heb je overal, en als iemand zijn gehele gezicht bewust heeft gedekt bij zo'n demonstratie dan zijn ze vast niet gekomen om de lieve vrede te bewaren.
Geen idee eigenlijk of je überhaupt zo over straat mag, deze man was volgens mij bij zijn gezicht bijna nog meer bedekt dan vrouwen met een burka?
Overigens hoorde ik net op het nieuws dat Rutte zich er persoonlijk in heeft gemengd.
Triest dat het nodig is.
[verwijderd]
Het is gewoon echt heel gevaarlijk om deze toon te zetten. Er hoeft maar 1 op te staan.
Politici zijn wat dat betreft echt heel kwetsbaar.
Ik vind het echt erg dat er zulke extremen zijn. Ik heb al geen goede ervaring met antifa en dit bevestigt mijn beeld.
ja extreem een kant is altijd, welke kant ook , gevaarlijk. Extremisme is verblind door haat.
vreselijk die uitspraken, er zou maar 1 gek naar luisteren zeg.
[verwijderd] Ik denk dat extreem altijd haat is, extreem links/ extreem rechts / extreem geloof x/ extreem geloof y. In het verleden zie je echt bij alle extremisten zijn verblind door haat naar alles wat anders is dan extreem. En helaas beïnvloeden ze altijd kwetsbare mensen.
Heeft mijn inziens niet meer met links/rechts/geloof te maken, maar mensen die verknipt zijn door wat dan ook, en leven in een hoofd vol haat en dit helaas uiten op andere.
[verwijderd] extreem links is al jaren zo en dat heeft niets te maken met links in de zin van GroenLinks, SP enzovoort. Extreem links, antifa en dat soort groepen zijn vaak ook meer richting anarchisme.
[verwijderd]
[verwijderd] deze mensen zijn extreem in hun gedachtengoed. Heeft niks met links georiënteerd politiekspectrum te maken.
Dit zijn extreemlinkse hooligans die rellen leuk vinden. Stokken en andere "wapens" meenemen om te matten met de politie. Waarom denk je dat ze hun gezicht bedekken? Normale mensen doen dat niet.
Wel jammer dat zo te horen het complete doel van de mars door 1 zieke geest omver geblazen is.
Zo speel je de personen waar je tegen bent toch juist in de hand.
[verwijderd] Ik denk dat het wel zo eerlijk is om onderscheid te maken tussen links en extreem-links. Net zoals we ook onderscheid maken tussen rechts en extreem-rechts.
Pimpelmeesje Je zou bijna gaan denken dat het opzet is.
[verwijderd]
[verwijderd] gaat niet helemaal meer op.
Extremen zijn er altijd geweest...maar nu lijkt het alsof ook de " normale " linkse mens of rechtse mens eerder iets durft te zeggen.
Diegene met een doek voor het gezicht ....maar ook Freek de Jonge of een Docent die normaal slechts alleen "links" zijn...komen nu toch als extreem links naar voren.
Vandaar dat ik het dus niet over extreem had. Ik had het nu echt over de " normale" linkse groep.
De niet gekkies zeg maar.
[verwijderd]
[verwijderd] sorry, ik dacht dat je het over die pruik had.
[verwijderd] die met de doek was van antifa, dus extreem links. En van die docent weet je niet wat voor politieke ideeën die verder heeft. Freek de jonge is ook maar één persoon. Ik weet ook niet wat je dan ziet als de normale linkse groep? Ik heb dat zelf nooit echt als groep gezien. Op sommige onderwerpen heb ik een meer linkse overtuiging, maar zeker niet op alle. Er zijn ook onderwerpen waarbij ik meer een rechtse overtuiging heb. Ik denk dat je niet zomaar die twee groepen kunt maken dus ik ben wel benieuwd hoe je dat dan ziet?
iMoeder ja daar zat ik ook aan te denken, vond mezelf al heel achterdochtig
[verwijderd] Is Freek de Jonge links?
Ik begrijp het groepsdenken geloof ik ook niet zo. Sommige mensen raken in paniek of worden boos van FvD/PVV. Wat heeft dat met hun veronderstelde linksheid te maken? Is dat de gemene deler die jij denkt te ontdekken?
Pimpelmeesje Het zou me oprecht niks verbazen als later ooit uitkomt dat deze vrouw door iemand is ingehuurd. Ik zeg niet dat het zo is, even voor de duidelijkheid. Maar als je zag hoe sommige politici een munt probeerden te slaan uit de schietpartij in Utrecht, ook zonder enige gene.
Ik hoop wel dat de aangehouden en vervolgd word.